AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg skal bestille mobilt bredbånd men er det noe kampanjer/tilbud/billigere selvskap enn andre? Hvor er det billigst akkurat nå av feks. ice, netcom, telenor, tele 2, chess? Noen andre som har mobilt bredbånd enn disse over? Jeg skal ha alltid bredbånd sånn at jeg kan surfe når som helst på døgnet og så mye jeg vil til samme pris hver måned. Hvor er det billigst fast månedspris?
felixdomain Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Jeg skal bestille mobilt bredbånd men er det noe kampanjer/tilbud/billigere selvskap enn andre? Hvor er det billigst akkurat nå av feks. ice, netcom, telenor, tele 2, chess? Noen andre som har mobilt bredbånd enn disse over? Jeg skal ha alltid bredbånd sånn at jeg kan surfe når som helst på døgnet og så mye jeg vil til samme pris hver måned. Hvor er det billigst fast månedspris? Hei. Denne mobilt bredbånd oversikten er veldig bra. Viser deg forskjellene på dekning, pris, hastighet og brukskvote. :-) Endret 17. juli 2012 av felixdomain
Gjest Mog Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 I tillegg ta en titt på lenken under: http://www.telepriser.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå