Allison91 Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg trenger en slankebuddy som er like innstilt på å gå ned vekt som meg. Her snakker vi deling av middagsplaner, tvinge hverandre opp av sofan og støtte hverandre. Fokuset skal være lavkalori, selv syns jeg det er den letteste måten å gå ned i vekt. Selv er jeg 179 cm og veier 93 kg, huff huff. For dem som ikke er så flink i matte er målet 85 kg. Planen er å holde kontakt over mail, minst en oppdatering hver 3.dag, håper virkelig det er noen der ute som er intresserte. Dessuten vil jeg gjerne ha deres beste slanketips inne på denne tråden. Takk for svar!
Wiggins Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Her er det som faktisk er de beste rådene for å gå ned i vekt på en sunn og varig måte: - Spis vanlig sunn mat i passelige mengder. Du skal slutte å spise når du begynner å kjenne deg mett, men godt kunne ha spist litt til. Ved å spise sakte rekker metthetsfølelsen å sette inn før man har spist for mye. - Finn en treningsform du synes er artig og tren i vei! Husk å ta det med ro i starten, det er mange som brenner seg på å kjøre alt for hardt til å begynne med, og bare trener seg i senk. Hvis du er utrent fra før vil du uunngåelig bli ganske støl de første 2-3 gangene, men deretter skal du holde deg til regelen om at du skal kjenne deg uthvilt to dager etterpå. Da kan du netto trene mer enn om du kjører laaange økter som du bruker mange dager på å restituere deg fra. - Det aller viktigste, både i forhold til helse og vekt, er hverdagsaktiviteten. Det er mye viktigere å være i litt aktivitet hver dag enn å trene på helsestudio 2-3 ganger i uka. Vestlige helsemyndigheter anbefaler minst en halvtime hver dag. Det er det absolutte minimum, jeg vil si at det bør helst være en time. Til dette regner du ting som rask gange, gå i trapper, sykling og alt som får opp pulsen litegrann. Dette er forhåpentligvis ikke sjokkerende nyheter, men av en eller annen grunn foretrekker mange å drive med diverse fantasifulle og ganske dumme diettopplegg framfor å legge om livsstilen.
Serviett Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg vil være med! Håper du ikke har fått en annen nå da, hehe Er akkurat 8 kg som er mitt mål også! Send meg en PM hvis du fremdeles er ledig ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå