Gå til innhold

Stripping / lapdance...? Salg av kropp eller greit ..

23 stemmer

1. 1. Stripping = Underholdning

• For ?
      16
    • Mot ?
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Ser på det som underholdning selv. Og så lenge de involverte følger spilleregler.

I rene , korrekte former. Unge frivillige jenter med samme nasjonalitet som etablissement.

( slik at man unngår evt. trafficking og misbruk av kvinner og jenter fra dårligere stillte kår.)

Kom gjerne med konstruktiv kritikk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Ordentlige steder som betaler skatt, ikke har noe som helst å gjøre med trafficking og misbruk og har ordentlige lønnssystemer osv. Synes også selvfølgelig at menn skal få strippe like mye som kvinner.

Skrevet

Jeg er for det, men du kommer nok aldri til å finne meg på en strippeklubb. Hvorfor betale for slikt? :lur:

• Liker 1
Skrevet

Nå har de strippeklubbene jeg har vært på (Paris, Barcelona, København) vært veldig "grisete", mens jeg syns stripping sånn som det SKAL egentlig være er dritkult og kunne godt vært stripper selv. Det må jo være superpositivt at noen er fornøyd med kroppen sin og vil vise den frem uten at det blir på redtube syns jeg :)

Skrevet

Jeg synes strippere som slenger seg rundt fra alle forskjellige vinkler er skikkelig flinke!

Skrevet

Selvfølgelig er stripping en kunstform. At det ikke passser de sarte sjelene i KrF driter jeg tynt i!

Skrevet

Stripping som ren underholdning synes jeg er helt greit. :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har de strippeklubbene jeg har vært på (Paris, Barcelona, København) vært veldig "grisete", mens jeg syns stripping sånn som det SKAL egentlig være er dritkult og kunne godt vært stripper selv. Det må jo være superpositivt at noen er fornøyd med kroppen sin og vil vise den frem uten at det blir på redtube syns jeg :)

Kan kansje være en fordel å gå i mindre byer , tettsteder. Og ikke i de store byene der det er masse turister. Og faren for trafficking gjerne er større. Bedre med mindre byer der man gjerne treffer lokale jenter. / Damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...