Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er veien videre? :sukk:

Synes dette er utrolig vanskelig!!!!

verden er ikke rettferdig :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det 1 år med :sengekos: ganske ofte og gjerne rundt EL dagene? Hvis dere har vært ganske aktive uten resultat, da kan dere sjekke med fastlegen om hva som gjøres etterpå.

Skrevet

Føler med deg, husker vår ett årsdag :(

Pyton og innse at man kanskje havner i kategorien " trenger hjelp"

Jeg har ingen råd til deg, for rundt den tiden var den værste av mine tre år som prøver(straks ferdig med ivf runde nmr 2 nå) får jeg hadde håpet i ene enden, og ett år er ikke såååå lenge i prøve sammenheng, men i andre enden ventet ivf, historier om barnløse, og venner som var og kom til og bli gravide!!!!!

Jeg trodde aldri jeg skulle klare og legge det litt fra meg, MEN tiden gikk og ting er faktisk blitt litt mindre sårt.

Selv om det til tider er så vondt & utmattende at jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen.............

Jeg anbefaler deg det samme som over her!! Dra til fastlege og få henvisning til gynekolog,og få mannen din kjapt inn på en sedprøve.. Mennene blir ofte "tatt" sist, men det er like ofte de som er "problemet"

Det tar tid og komme seg inn i systemet og det føles befriende når du endelig kan overlate prøvingen til andre..

Masse lykke til på din ferd, du vil trenge det :klemmer:

Skrevet

Signerer sol i sinnet på at du bør få henvisning til gyn og at mannen bør avlevere en sædprøve.

Det er sånn at 10 % av alle som prøver å bli gravide ikke lykkes innen det første året, men faktisk blir halvparten av disse gravide innen det neste året! Jeg hører med i den siste kategorien selv, så jeg vet hvor frustrerende det er mens man holder på. :klemmer:

Gjest Trolletrine
Skrevet (endret)

Kjenner igjen de følelsene,ja. Jeg har sluttet å telle antall mnd jeg ikke har blitt gravid,selv om jeg har det i bakhodet hele tiden. MEN, det positive er at du nå kan få hjelp av flinke helsepersonell som hjelper folk med å bli gravide hver dag! I tillegg vil jeg tro at du i løpet av dette året har fått FULL oversikt over egen kropp og diverse sykluser,slik at du faktisk har gjort et grundig "forarbeid" i forbindelse med evt en videre medisinsk oppfølging.

Tenk også på at mange,mange bruker laaaang tid på å bli gravid!

Stor :klemmer: til deg!

Endret av Trolletrine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...