AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Hei alle sammen. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge dette, og NEI dette er ikke et troll. Saken er at jeg er gift med verdens beste mann, som har 2 gutter. De er 15 og 13, jeg har et ekstremt godt forhold til moren deres. Og til Yngste mann. Men eldste mann er det verre med. Han tester ut grenser hele tiden. Mannen min er forståelsesfull, men jeg har fått et slags drag i magen, hvor jeg bare har lyst til å stikke fra alt sammen, jeg er ikke deprimert, jeg føler bare at ting ikke er rett mer. Jeg har mange ganger tenkt på dette de siste dagene. Rett og slett fordi jeg føler at alt bare vokser over hodet. Jeg har en sykdom som gjør at jeg blir fort sliten, ME , og jeg føler bare at jeg er til byrde for de rundt meg, men mange med den sykdommen føler. Men jeg presiserer at jeg er ikke deprimert. Jeg var hos legen i dag, og han sa at jeg slettes ikke var deppe, men han mente at jeg kanskje var litt inneklemt. Jeg får ting ikke til lengre, mannen jeg elsker, klarer jeg ikke å elske på samme måte lengre. Så jeg føler at jeg bare bør dra ut døra, legge igjen et brev, og legge dette livet bak meg, starte på nytt enkelt og greit.
Pandalove Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Om du bare drar din vei uten å si noe og kun legge igjen ett brev, vil jeg si det er utrolig egoistisk. Gi mannen din en sjangse til å forstå hvordan du har det, la han hjelpe deg til å føle deg bedre. Det vil aldri bli bra om du bare drar, kjære deg. Om du er veldig i klemma skjønner jeg deg godt, men om du bare drar tror jeg du kommer til å angre veldig. Snakk med han om hvordan du har det! Det finnes løsninger vet du.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Snakk ihvert fall med mannen din først. Og du kan alltids reise på en slags ferie en- to uker for å koble deg av for en stund. Mannen din vil nok forstå deg. Da vil du nok også kjenne mer hva du egentlig føler. Lykke til:)
Gjest Setareh Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Å legge igjen et brev er veldig feigt og egoistisk. Snakk med mannen din aller først.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Takk for svar. Jeg har forsøkt å snakke med han, prøvde i går, og prøvde dagen før, men han forstår vanligvis hvordan jeg har det, men ikke akkurat nå, av en eller annen merkelig grunn. Jeg har bestemt meg for at jeg skal si at jeg reiser til min mor for en liten tid, så kan jeg tenke der borte.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Hei igjen. Mer tanker fra meg. Jeg forsøkte å fortelle han at han ble alene noen dager pga at jeg skulle dra på besøk til mamma, samt å tenke litt. Men den som da fikset seg fri fra jobben, hadde noen ferie dager til overs var han. Jeg kjenner at jeg ikke orker lengre. Jeg føler at jeg dras i to retninger. Den ene sier at jeg skal dra, mens den andre sier at jeg skal bli fordi jeg elsker han. Men dette blir slitsomt. Jeg har ikke lyst lengre, men jeg veldig glad i hans unger, den yngste vil ikke syntes at jeg drar er noe som er ok, men jeg vet at jeg har ikke noe annet valg, jeg føler at det er bare tomhet.
Sessipn Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Aller først du har et valg, selv om det kanskje ikke føles sånn. Fortell han at du trenger litt alene tid også reiser du til mammaen din. Det er lettere å tenke når du komme litt bort fra situasjonen og kanskje ikke alt er så håpløst likevel
Gjest annemor30 Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Kjære deg! Hvorfor tok han disse dagene fri? Det er nok for å være sammen med deg og ta vare på deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå