Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #1 Del Skrevet 2. desember 2003 Må bare lette mitt lille hjerte her inne i dag. For det første så ble jeg atter en gang plaget med UVI, og denne gangen gikk jeg til legen og fikk meg en pillekur mot plagene. Det var nå for såvidt greit. Plagene forsvant (for denne gang - de kommer alltid tilbake........) men det jeg ble plaget med etterpå, og enda har, er sopp. Sopp - sopp - sopp! Og atter sopp. Har hatt det i en uke nå, og jeg mener og tror at det er på hell nå. It sucks to be a woman I tillegg til alt dette er mensen på overtid 6 dager i dag. Jeg stresser ikke over dette - mensen har vært skikkelig i ulage de siste gangene. Men kan mensen utsette seg selv om man får soppinfeksjon? Jeg bare lurer jeg... Sist var den 4 dager over, gangen før der ca. 1 uke. Men nå går det visst andre veien igjen. Ingenting som henger på greip hos meg lenger. Det er nesten til å gråte av dette her..... Var bare det jeg ville ha ut... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja det er noe drit.. Sopp kommer ofte i samenheng med mensen. Bruker du bind? Bytt merke eller gå over til tamponger. Ta vivag gjennom hele mensen. Drikk masse vann med edikk når du kjenner urinveisinf kommer seilende.. Annet vet jeg ikke.. Synes synd på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Soppen kom i sammenheng med medisinene jeg fikk hos legen. Brukte Vivag for å prøve å forhindre, men det kom jo likevel jo Urinveisinfeksjon har jeg hatt i mange år nå, og jeg tror jeg vet alt som er verdt å vite om pakket, jeg..................... Drikker og drikker og drikker. Spiser tranebærkapsler, og prøver å gå på do ofte i løpet av en dag. Men jeg er kronisk plaget, så om UVI'en har bestemt seg for å komme, ja så kommer den jaggu meg og :D Bruker tamponger under mensen, men de gir meg faktisk bare mer UVI. Enkelte ganger iallefall. Liker ikke bind, så jeg bruker å holde ut om jeg blir plaget. Men appelsinjuice har jeg alltid i kjøleskapet, så et glass med det, og 3 tranebærkapsler, så er jeg bankers. Men likevel...... Noen som vil kjøpe et billig urinveissystem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. desember 2003 #4 Del Skrevet 2. desember 2003 Be legen din om resept på Hiprex! Det hjelper mot stadige tilbakefall av UVI. Fåes til og med på blå resept. Ellers er det ekstra viktig med god hygiene under mensen, bytt bind/tampong ofte. Ta en Vivag-kur etter hver mens. Ta tranebærkapsler daglig (2 om morgenen, 2 om kvelden). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som vil kjøpe et billig urinveissystem? Neitakk Føler med deg. Jeg hadde samme problemene før, jeg tok tranebær, tissa rett etter sex(OBS!, OBS! dette er viktig), ikke kald på føttene, og ikke trekk der du vet(ofte i forb. med sex, litt pes da..). Tror jeg hadde UVI 1 gang i mnd. Så fikk jeg piller og så kom soppen... Fikk egentlig ikke noe ordnings på det før jeg fikk barn. Nå kan jeg ikke akuratt be deg om å bli gravid for å slippe plagene, men jeg er helt fin nå. Bank, i bordet *banker febrilsk*, vil ikke vil ikke ha det. God bedring ivertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå