Gå til innhold

hestebutikken på ullared. Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens!

Noen i familien min skal til ullared-senteret på shopping. Og der har de visstnok en stor hestebutikk! Jeg kunne gjerne tenke meg å sende med penger, så de kunne kjøpt noe greier til meg. :) Men jeg aner ikke navnet på butikken. :-/ Da blir det litt vrient å si at jeg vil ha sånn eller sånn, da jeg ikke aner hva de har, også blir det vrient å sende med penger, siden jeg ikke vet hva slags priser de har.

Er det noen som vet hva den heter, så jeg evt kan søke litt rundt etter en hjemmeside og priser?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en hesteavdeling i kjelleren på det store Gekås-senteret på Ullared. Tror ikke det er noen egen hestebutikk utenom (men nå er ikke jeg så hesteinteressert, så det kan ha gått meg hus forbi). Se her for mer info.

Selv synes jeg Gekås-senteret var oppskrytt. Masse ting, men heller dårlig med merkevarer og kvalitetssaker.

Endret av Spinell
Skrevet

Hvis den er svær bør det være Horze eller Hööks, regner jeg med. Du kan jo søke på deres nettsider om de har butikker i det området, begge er jo svenske kjeder.

Skrevet

Det er en hesteavdeling i kjelleren på det store Gekås-senteret på Ullared. Tror ikke det er noen egen hestebutikk utenom (men nå er ikke jeg så hesteinteressert, så det kan ha gått meg hus forbi). Se her for mer info.

Selv synes jeg Gekås-senteret var oppskrytt. Masse ting, men heller dårlig med merkevarer og kvalitetssaker.

Takk for svar. :) Denne siden har jeg allerede vært på, men kunne ikke finne hverken vareutvalg, eller priser. :-/

www.google.no

Det har jeg allerede prøvd, fant fremdeles ingen priser eller vareutvalg..

Hvis den er svær bør det være Horze eller Hööks, regner jeg med. Du kan jo søke på deres nettsider om de har butikker i det området, begge er jo svenske kjeder.

Det tenkte jeg også, så det har jeg allerede søkt på. Det var ingen av de. :(

Men takker for svar som har kommet inn! :) Ser ut som om det kanskje ikke er spesifisert noe navn på de forskjellige butikkene, men at det heller er forskjellige avdelinger. Mao sikkert ikke så lett å finne priser og vareutvalg, i og med de ikke hadde det på gekåssiden en gang. :-/

Skrevet (endret)

Mulig jeg ikke sa det tydelig nok i forrige innlegget, men Gekås på Ullared er én diger butikk, slik du selv også er inne på. Det ligger riktignok noen andre butikker i husene rundt, men det som en ser på TV-serien osv, er en eneste forretning, ikke flere. Denne kjempebutikken heter Gekås, verken mer eller mindre, og de har ingen oversikt over produktutvalg og priser på sine nettsider, fordi det varierer. Inne i denne butikken er det ulike avdelinger, men alt er likevel samme butikk, og hesteavdelingen er, som også tidligere nevnt, i underetasjen. Det aller meste på Gekås er, som jeg også har nevnt tidligere, varer av ukjente merker.

(Det er altså ikke et kjøpesenter med flere butikker eller som en outlet-by, men mer som en stor OBS! Man går inn i butikken på ett bestemt sted, og alle må gjennom samme kassene før en går ut.)

Endret av Spinell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...