Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen kule vintersko jeg kan kjøpe? Har lett overalt, men finner ikke "de perfekte"...noen som har gode råd? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags vintersko vil du ha?

Det er DNA og Bianco som har litt spesielt sko....Og på nettet er det Lille Vinkel som har mye (men dyrt).

http://www.lillevinkelsko.no/

Skrevet

Jeg har kjøpt meg et par svarte "boksesko" som går ganske langt opp på leggen. De er grisekule og kjempebehagelige (vil helst ha lave sko, orker ikke hæler). Jeg er forelsket. :lol:

Skrevet

Har kjøpt meg høye boksersko jeg også, sorte med knallrøde lisser, på Din sko, i skinn.

Kjempedeilige å ha på, gode å gå i og såle som virker perfekt på glatt føre! Kanskje ikke av de varmeste, men så fant jeg ikke mye varmt heller når jeg var rundt å kikka.

Skrevet

jeg ser vel også etter noen kule vintersko støvletter som ikke er noe særlig hæl på, for jeg får alltid så vondt i føttene av høye hæler...Liker godt farger så de trenger ikke være svarte...Har fått noen bra tips nå, og vil gjerne ha flere:) Takk for svar:)

Skrevet

Er så lei meg fordi boksersko er rett og slett IKKE meg. Jeg ser helt idiotiske ute. Jeg vet ikke hva det er eller hvis jeg har ikke funnet det rette stil men likevel jeg har mer eller mindre gitt opp med sånne sko. Det er frustrende nå du vil ha noe men må gir deg fordi det er upassende. Det samme skjedde forresten forrige uker med en genser som hadde en lang, dypt v-hals-rett til navelen. Puppene bare fallt ut og det var umulige å få det til. Det var ennå en gang at jeg ble frustrerte....Vil bare har den så mye men men.....Det er ikke godt å gå i klær som er så tydelig upassende.

Skrevet
jeg ser vel også etter noen kule vintersko støvletter som ikke er noe særlig hæl på, for jeg får alltid så vondt i føttene av høye hæler...Liker godt farger så de trenger ikke være svarte...Har fått noen bra tips nå, og vil gjerne ha flere:) Takk for svar:)

Har du sett på Lillevinkel? De hadde en del støvletter med lav eller ingen hæl og mye fargerike....Dyrt var de og selvføgelig! :ler:

Skrevet

LilleVinkel ...

Enig med de andre her.. Der har de masse forskjellige sko i forskjellige varger, med og uten hel og de har utrolig mange kule.

Syntes ikke der er så avskrekkende dyrt- dessuten har skone god kvalitet, så de holder. Husk bare på å impregnere! :)

Skrevet

Jeg liker støvlettene med spenner fra Don&Donna(?) - har sett dem på Eurosko her i byen. De har dem i beige og grønt, og de går vel nesten opp til kneet, og har spenner oppover hele leggen. De er i semsket da, så de passer kanskje ikke så bra til slapseføre..

De er helt flate, med naturgummisåle elns - ser dritgode ut!

Jeg, stakkar, sliter med å være nesten 30 cm lavere enn mannen min, så jeg trenger høøøøøye hæler for å kompensere! :lol:

Skrevet
Hvordan ser boksersko ut? :klø:

Boksersko ser ut som den typen støvler boksere bruker, høye sneakers på en måte.

Denne: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=848 ligner litt på den typen jeg har kjøpt, men uten den delen over der snøringa ender + at mine har mer formet skinn og har litt mer detaljer. (lyse sømmer og røde sømmer og røde lisser etc)

du finner dem nesten overalt.

Skrevet
Det samme skjedde forresten forrige uker med en genser som hadde en lang' date=' dypt v-hals-rett til navelen.[/quote']

Bedheadmelissa, hvor fant du den genseren..? Stort ønske om en sånn en.. Men har aldri funnet! (Vet jo ikke om den ville passet heller da men :wink: )

Skrevet

Det er fra Popin, under merker "Filuka" (en ny merker de har). Den kommer i krem hvit og olive-grønt.(Str. XS-XL) Kr. 399, lagde av bomull tror jeg.

Lykke til! :)

Skrevet

Herlig! Takk for raskt svar :D

*løper til popin*

Skrevet
Herlig! Takk for raskt svar :D

*løper til popin*

:ler:

Vil gjerne høre hvordan det går, chocolate.... :wink:

Skrevet
Har du sett på Lillevinkel? De hadde en del støvletter med lav eller ingen hæl og mye fargerike....Dyrt var de og selvføgelig!

Utrolig mange bra sko på lillevinkel ja! Har sett meg ut mange! Såg også et pensko par der som var bare såååå knæsj! Har så lyst på både støvletter og pensko...vet du om det pleier være salg der? VIL HA DE SKOENE!!!:) og vet du om de selger samme sko i butikker? Har jo sett noen camper sko på ulike butikker men bare noen få...

Gjest NastyNice
Skrevet

Angående sånne gensere, tror de skal teipes fast til brystet med spesial teip...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...