AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg elsker MENN! Jeg elsker hvordan menn ser på meg - lurer på hva de tenker. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn - får meg til å føle meg så spesiell og vakker. Jeg elsker nærheten til menn - føler varmen hans og jeg føler meg trygg i de gode armene hans... Jeg elsker hvordan han tar på meg - overalt - og vil bare ha meg! Jeg elsker hvordan han får meg til å føle - jeg blir vakker av alle hans ord. Derfor elsker jeg menn ... men samtidig - kan ikke leve med de, men kan heller ikke leve uten de. 2
Gjest "gjest" Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Den kunne vært skrevet av meg.
Sekretæren Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Tråden er ryddet pga avsporinger. SportyShorty, mod
Kaffeavtalen Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Jeg retter det til en mann...så sier jeg meg utrolig enig.. Det han gjør med meg er ting jeg aldri trodde jeg skulle oppleve
Gjest cybergirl Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Jeg elsker hvordan menn ser på meg - lurer på hva de tenker. "jeg vil knulle deg" er hva de tenker. Ja, alle menn tenker det, og bare det. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 TS: Du elsker vel strengt tatt ikke menn. Du elsker vel hva en mann (eller menn) kan gjøre med deg? Som kvinner flest; meg, meg og meg...................ikke?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 TS: Du elsker vel strengt tatt ikke menn. Du elsker vel hva en mann (eller menn) kan gjøre med deg? Som kvinner flest; meg, meg og meg...................ikke? ja, jeg elsker hva de kan gjøre med meg, men samtidig, følelsene må også være der Og er følelsene der elsker jeg jo den mannen jeg er med Hva mener du med meg, meg, meg, meg?
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 ja, jeg elsker hva de kan gjøre med meg, men samtidig, følelsene må også være der Og er følelsene der elsker jeg jo den mannen jeg er med Hva mener du med meg, meg, meg, meg? For de som ikke har så lett for det, gjentar startinnlegget med nødvendig utheving. Jeg elsker MENN! Jeg elsker hvordan menn ser på meg - lurer på hva de tenker. Jeg elsker oppmerksomheten fra menn - får meg til å føle meg så spesiell og vakker. Jeg elsker nærheten til menn - føler varmen hans og jeg føler meg trygg i de gode armene hans... Jeg elsker hvordan han tar på meg - overalt - og vil bare ha meg! Jeg elsker hvordan han får meg til å føle - jeg blir vakker av alle hans ord. Derfor elsker jeg menn ... men samtidig - kan ikke leve med de, men kan heller ikke leve uten de. 1
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 "jeg vil knulle deg" er hva de tenker. Ja, alle menn tenker det, og bare det. Vi tenker noen ganger på mat også (når vi spiser). Når vi sover tenker vi på ingenting. Vi er ganske enkle sånn. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Vi tenker noen ganger på mat også (når vi spiser). Når vi sover tenker vi på ingenting. Vi er ganske enkle sånn. Snakk for deg selv
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 Snakk for deg selv Ok! JEG er ganske enkel sånn.
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Ok! JEG er ganske enkel sånn.
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. september 2011 #14 Skrevet 24. september 2011 Jeg elsker også menn, men jeg kan ikke leve sammen med de. Men kan heller ikke leve uten dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå