Gå til innhold

Adventsfest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal arrangere en adventsfest (har hatt denne festen de siste 10 årene) i desember og har litt problemer med hvem jeg skal invitere. Min manns venner og mine venner er selvfølgelig invitert. Men hvilke kolegaer skal jeg invitere? Har akkurat fått ny jobb. Vi er ca. 15 fast ansatte og 30 vikarer. Og noen er akkurat fylt 18 år og noen er over 60 år, har heller ikke like god kontakt med alle. Og dette er en fest for folk i alderen 20-35 år. Hvordan invitere noen på jobb uten at det på en måte blir til at noen føler seg utelatt. Jeg vil også unngå at noen tror dette er en jobbfest.I den forrige jobben min var ikke dette noe problem, da jeg ikke følte for å invitere noen.

Er så redd for at dette skal bli feil på noen måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grapefrukt

Kan du ikke bare la være å invitere folk fra jobben din i år og heller invitere noen av dem neste år når du har jobbet der lengre og blitt bedre kjent med dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare la være å invitere folk fra jobben din i år og heller invitere noen av dem neste år når du har jobbet der lengre og blitt bedre kjent med dem?

Tenkte å invitere noen i år for å bli kjent med dem. Har ikke så lett for å bli kjent med nye folk og tenkte at dette var en ypperlig anledning.

Men skjønner hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med grapefrukt! Også synes jeg det er litt rart hvis fokuset ditt er alder, og ikke hvor godt man kommer overens... De morsomste festene jeg har vært på, og holdt selv, har hatt de rareste komboer av folk, i alderen 16-65!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke invitert noen fra jobb, men nå syns jeg faktisk det er litt ok å skille jobb og privatliv også. Har for eksempel ingen kolleger som venner på Facebook og slik skal det fortsette å være. Det betyr ikke at vi ikke har det trivlig på jobb, men at jeg i foretrekker å omgås gode venner i fritiden, og i den kategorien kommmer ingen av kollegaene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med grapefrukt! Også synes jeg det er litt rart hvis fokuset ditt er alder, og ikke hvor godt man kommer overens... De morsomste festene jeg har vært på, og holdt selv, har hatt de rareste komboer av folk, i alderen 16-65!:)

Har å vært på fester med både eldre og yngre og det kan være gøy det. Men personlig synes jeg ikke det passer i denne sammenhengen. Synes ikke dette er noe enkelt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke invitert noen fra jobb, men nå syns jeg faktisk det er litt ok å skille jobb og privatliv også. Har for eksempel ingen kolleger som venner på Facebook og slik skal det fortsette å være. Det betyr ikke at vi ikke har det trivlig på jobb, men at jeg i foretrekker å omgås gode venner i fritiden, og i den kategorien kommmer ingen av kollegaene mine. :)

Jeg er venn med mange tidligere kollegaer og en ny på facebook, min grense er sjefer, de holder jeg utenfor fb. Har blitt litt bedre kjent med en på jobben. Kanskje jeg bare inviterer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker ikke å invitere mennesker inn i mitt hjem om jeg ikke personlig kjenner de GODT.

Ha fest hjemme m venner.

Ta å send felles mail på jobb om noen kunne tenke seg å møtes etter jobb til middag og drinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...