Gå til innhold

Yerka funker ikke lenger!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Yerka har funket kjempebra på meg så lenge jeg har brukt det (ca. et halvt år), men nå har den plutselig streika! Hva kan det komme av? Kan det ha noe med å gjøre at jeg nettopp har begynt på p-piller?

Håper dere kan hjelpe meg, vet ikke hva som funker hvis ikke Yerka gjør det :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det med Yerka, men opplevde akkurat det samme med Aluminiumsklorid, men det tok mye kortere tid enn et halvt år.

Skrevet

Hva er yerka? :klø:

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke si at jeg har opplevd.

Har brukt Yerka i mange år nå, og effekten er den samme.

Forandret seg heller ikke da jeg begynnte på pillen.

Skrevet

Jeg har brukt Yerka mye lenger, og effekten er akkurat den samme som i begynnelsen. Begynte på p-piller omtrent samtidig, uten at det forandret noe som helst. Det eneste jeg har merket som nedsetter virkningen noe, er hvis jeg ikke har barbert under armene på et par dager, slik at det har blitt litt stubber der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også brukt yerka av og på i mange år, og har gjort meg et par erfaringer:

1. Etter å ha brukt yerka en periode kan jeg bruke vanlig deodorant en god stund, det er akkurat som om yerka har "langtidsvirkning" på meg. Etterhvert må jeg gå over på yerka igjen. Greit med pauser innimellom siden yerka er så dyrt.

2. Innimellom funker ikke yerka så godt, men når jeg tenker meg om er det de gangene jeg har "juksa" litt med bruken - og ikke fulgt bruksanvisningen helt. Som en annen sier hjelper det jo også å være helt barbert under armene - men selvfølgelig ikke like før man påfører yerka, det svir jo noe innmarri.

Skrevet

Er Yerka hårfjerningsmiddel?

Skrevet

Yerka fungerer like fint på meg nå som for flere år siden. Men bruker du den ofte? Er det ikke noe sånt som at man ikke skal bruke den for mye og i for ange perioder av gangen? Eller kanskje flasken har blitt for gammel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...