Gå til innhold

Hva skjer om man lever på Cottage Cheese i en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og spiser kanskje 4 bokser hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det skje noe?

Gjest grapefrukt
Skrevet

Du blir antagelig innmari dårlig i magen.

• Liker 5
Skrevet

Fire bokser om dagen var da veldig mye. Om man ikke blir dårlig så vil jeg i hvert fall tro at man må bli inderlig lei etter ganske kort tid.

• Liker 1
Skrevet

Cottage cheese inneholder mye protein og fett, og det er jo bra, men man trenger jo grønnsaker og frukt også pga fiber, mineraler, vitaminer og sporstoffer ... Du blir dessuten lei ...

Skrevet

Litt sånn halvveis off topic kanskje, men er cottage cheese sunt?

Skrevet

Hva som skjer? Du blir jævlig lei av cottage cheese?

• Liker 3
Skrevet

...og det blir vel ganske dyrt? Hva er poenget? Å slanke seg? Spis nå heller noe annet i tillegg da, men spis lite...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tippet at du hadde blitt drittlei CC :fnise:

Skrevet

Mister hår og tenner..

CC er godt det, men ikke alene, og ikke til alle måltider.

Skrevet

Uten å si helt sikkert, så tror jeg neppe du vil klare det faktisk. Jeg tror du vil kaste opp etterhvert, kanskje på dag 3-4. Du vil bli SÅ lei. Og fæl i magen. Slapp.

Skrevet (endret)

drittlei cc, slapp, kvalm og får ikke i deg det kroppen trenger for å funke normalt

om du skal slanke deg så spise en boks cc om morgningen med syltetøy uten sukker, salat til lunsj, fisk elelr hvitt kjøtt med grønt til middag og kesam naturell til kvelds. Evt. bytt om frokost og kvelds. og ta da nøtter i kesam

Endret av lille-lure
Skrevet

drittlei cc, slapp, kvalm og får ikke i deg det kroppen trenger for å funke normalt

om du skal slanke deg så spise en boks cc om morgningen med syltetøy uten sukker, salat til lunsj, fisk elelr hvitt kjøtt med grønt til middag og kesam naturell til kvelds. Evt. bytt om frokost og kvelds. og ta da nøtter i kesam

ikke så sunt i lengden, men bedre enn 28 bokser med cc og ingenting annet

Skrevet

Spørsmålet her er vel heller hvorfor du vil leve på cottage cheese i en uke?

Fordi du har hørt at det er sunt og brukes av mange slankere?

Synes dette minner om noe mye mer alvorlig enn bare "dumhet", som det blir referert til over her..

• Liker 1
Skrevet

jeg har lyst til at du skal prøve og fortelle oss om hva som skjedde.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...