Anglofil Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 (endret) Noen som følger med på programmet? Synes det er ganske interessant, og som regel så blir det både stilig og flott resultat. Unntaket er vel sist episode, det kjøkkenet er noe av det styggeste jeg personlig har sett. Hva tycks? Mvh Yvonne Endret 21. september 2011 av Yvonne
Gjest Silvermist Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Har sett litt på det jeg også, artig program. Ja, det blå/røde kjøkkenet var bare helt gyselig, så ut som en sliten ungdomsklubb. Tror ikke konen var så veldig begeistret for akkurat det, men hun tok det nå bra. Badet ble jo litt morsomt da, selv om jeg synes han var litt vel generøs med fargepaletten der ogsså. 1
Gjest Chevy Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Enig! I De første programmene syns jeg gutta gjorde en flott jobb! Mens han siste nå- nei det var bare helt grusomme farger..
Anglofil Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg bare si det at de er kjempeflinke, noen av dem har kanskje ikke like mye erfaring med oppussing, og det står det respekt av. Jeg reagerer litt på f.eks han siste som kjører et slikt egoløp, uten tanke på hva resten av familien vil tenke. Kjøper vi f.eks en hylle, så tenker vi jo over hva vi begge vil ha, ikke bare den ene parten. De andre gutta klarte å balansere dette, synes jeg, men akkurat han siste provoserte meg faktisk en smule med "jeg kjører mitt løp". Ja, det er tydelig.. Mvh Yvonne
Gjest Kim Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Så siste episoden nå (4) Hadde jeg vert dama, så hadde jeg tatt ungene å dratt! Styggeste oppussingsjobben jeg har sett!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Huff, stakkars dama. Rart at mannen tydeligvis savna dama og ungene, og virket til å være veldig omtenksom og snill, men akkurat i oppussingsøyemed var han en stor egoist... Jeg er veldig glad i sterke farger, egentlig, men syntes ikke det ble helt vellykket. Spesielt den blå fargen så veldig gammeldags ut. Regner med kona kanskje tar frem en malerkost selv nå som programmet er ferdig.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Å herregud, oppussingsjobben til han i siste episode var jo helt jævlig!!! Eller, det så jo ut som om jobben var greit nok utført, men farge- og materialevalg var grusomt. Greit at man liker farger, men å velge rødt og blått i samme rom??? Og så mørkebrune fliser mot det igjen... *grøss* Kjenner jeg får helt vondt inne i meg når jeg tenker på at han sløste bort 100 000 på det DER... Vet ikke om det var faren hans jeg, som helt på slutten sa no sånt som: "De' e jo topp moderne!" Hahaha, jada - i 1992 var det kanskje det! 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Jeg har bare sett det siste programmet, og må si meg enig. Noe var ok, doen f eks (på tross av fotballveggen), men å bruke så ekstreme farger - og skarpt rødt og blått som bare står og dirrer mot hverandre...! I tillegg gjorde han såvidt jeg skjønte flere egovalg hvor han brukte mye penger på ting garantert bare han er fornøyd med, og valgte bort nyttige og praktiske ting de hadde snakket om tidligere. Må innrømme at jeg hadde blitt ganske sur på samboeren min om han hadde gjort det samme. Uten at vi er noe perfekt par. Sånn generelt virker det som en dårlig ide å bruke så mye farger når man ikke har mulighet for å diskutere det med de andre som bor i huset. Greit nok at hvitt og kaffe latte er kjedelig, men derfra til limegrønt og kongeblått er det jo NOEN nyanser.
loffen Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 (endret) Noen som følger med på programmet? Synes det er ganske interessant, og som regel så blir det både stilig og flott resultat. Unntaket er vel sist episode, det kjøkkenet er noe av det styggeste jeg personlig har sett. Hva tycks? Mvh Yvonne Enig med dere! Jeg synes programmet er morsomt, og har blitt imponert over alt så langt, utenom det grusomme kjøkkenet i blått og rødt! Skjønner ikke hva han tenkte på. Dassen ble kul, og det røde i gangen var ok. Men ikke resten. Fælt vaskerom også. Også far til mannen som sa noe om at det var 'in' nå med slike farger. Endret 22. september 2011 av loffen
Gjest otrivin Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Gøy program, men ja, det kjøkkenet (det andre var ikke spesielt pent det heller) var GRUSOMT. Og jeg mener kjøkkenskapene var beige/noe annet enn hvitt nede og da så det EKSTRA forjævlig ut.
MarianneE Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 jeg så det ikke, men ifølge min søster var det flaut og se hvordan han duret fram.
Gjest Jytte Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Jeg forstår jo ikke at folk tør bli med på noe sånt ... jeg er nok litt for stor kontrollfreak til å gi fra meg kontrollen på den måten Når det gjelder sist episode så var det jo helt tragisk. Hadde jeg kommet hjem til et sånt kjøkken og fotball-toalett så tror jeg rett og slett jeg hadde begynt å grine. Det så jo helt alldeles grusomt ut 1
murray Skrevet 24. september 2011 #13 Skrevet 24. september 2011 Artig program! Får selv noia når sambo skal pusse opp noe i heimen, kontrollfrik som jeg er :gjeiper: Måtte bare le av det røde og blå kjøkkenet. Hahaha, det så ikke ut! Men hva er det med menn og fotballtapet? Denne gangen var det RBK utover doen. Tidligere tapeteserte en fyr vålerenga over kjøkkenbenken
Mr.Omg Skrevet 24. september 2011 #14 Skrevet 24. september 2011 Måtte bare le av det røde og blå kjøkkenet. Hahaha, det så ikke ut! Men hva er det med menn og fotballtapet? Denne gangen var det RBK utover doen. Tidligere tapeteserte en fyr vålerenga over kjøkkenbenken Jeg må innrømme at da jeg så dette på tv så trodde jeg at han var tilbakestående. Totalt mangel på stil og modenhet. Barnehagebarn er bedre liksom! Skjønner ikke at det går an å være så fjernt fra sin samboers ønsker. Skulle tro at de kjente hverandre litt til å vite hva den andre liker
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #15 Skrevet 24. september 2011 Hvem er hun slitsomme dama som han "programleder stemmen"? eller hva jeg skal kalle det. Sist dette programmet gikk i bakgrunnen av hva jeg drev med måtte jeg bytte kanal da hun var så slitsom å høre på. 1
sequin Skrevet 24. september 2011 #16 Skrevet 24. september 2011 Hehe han siste der, med det siste kjøkkenet bor rett bortenfor meg vi meldte oss faktisk på vi og, men jeg skjønner at de valgte dem i stedet for oss
Gjest boblebrus Skrevet 24. september 2011 #17 Skrevet 24. september 2011 Uff, det virket som han fyren med det røde/blå kjøkkenet kun tenkte på seg selv og hva HAN synes var fresht. Lå ikke en gang i bakhodet hva dama ville synes Én ting er enten litt rødt eller blått, og kombinere det med hvitt f.eks. Men å klæsje alt sammen på den måten! Selv hadde jeg ikke hatt noe problem å overlate opppussingen til sambo, han er både handy og har god smak (han kommenterer ofte hva han synes er fint/ikke fint i heimen, så dette vet jeg ), og ikke er han fotballgal heller. Vet ikke helt hva jeg hadde sagt dersom jeg hadde kommet hjem til rødt og blått kjøkken. Hadde vel funnet frem malekosten selv
Kontormus Skrevet 24. september 2011 #18 Skrevet 24. september 2011 Jeg så ikke den siste. Ble kona imponert? Eller stivna smilet?
sequin Skrevet 24. september 2011 #19 Skrevet 24. september 2011 Jeg så ikke den siste. Ble kona imponert? Eller stivna smilet? hun ble vel egentlig bare imponert over alle hvitevarene han kjøpte Signalgrønt vaskerom og blått og rødt kjøkken så ikke ut til å imponere veldig
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #20 Skrevet 26. september 2011 Hvem er hun slitsomme dama som han "programleder stemmen"? eller hva jeg skal kalle det. Sist dette programmet gikk i bakgrunnen av hva jeg drev med måtte jeg bytte kanal da hun var så slitsom å høre på. Er det ikke hun der Helen Vikstvedt? Høres ihvertfall ut som henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå