zorra Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Hei, Er det noen som vil bli kjent med meg?) Jeg trenger å praktisere norsk.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Klart vi vil bli kjent med deg, zorra. Velkommen til Kg og språktråden. Skriv i vei om det du måtte ha på hjertet så svarer vi så godt vi kan.
Supraspinatus Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Hei, Er det noen som vil bli kjent med meg?) Jeg trenger å praktisere norsk. Øvelse gjør mester!
zorra Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 Klart vi vil bli kjent med deg, zorra. Velkommen til Kg og språktråden. Skriv i vei om det du måtte ha på hjertet så svarer vi så godt vi kan. Tusen takk for det! Jeg har mye på hjertet!)
zorra Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2011 Øvelse gjør mester! hvilke øvelse kan du anbefale?)
Supraspinatus Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 hvilke øvelse kan du anbefale?) Knebøy eller markløft. Du blir ikke god i norsk av dem, men du får god kroppsholdning. Hva er anledningen til at du øver deg i norsk? 2
zorra Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2011 (endret) Knebøy eller markløft. Du blir ikke god i norsk av dem, men du får god kroppsholdning. Hva er anledningen til at du øver deg i norsk? du er i godt humør) Jeg har bodd i Norge i ett år nå, men kan ikke utvikle meg i språk godt. jeg har begynt å studere juss i Bergen, men jeg har begynt å forastå at jeg klarer ikke meg)Kanskje du kan hjelpe meg)) Endret 21. september 2011 av zorra
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Synes du skriver veldig bra norsk, jeg. Noen øvelser kan ikke jeg anbefale deg men bare spør i vei om det du lurer på. " Den store rettskrivingstråden" og lignende tråder i språkforumet her kan kanskje være noe å kikke på, kanskje? 1
zorra Skrevet 21. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2011 Synes du skriver veldig bra norsk, jeg. Noen øvelser kan ikke jeg anbefale deg men bare spør i vei om det du lurer på. " Den store rettskrivingstråden" og lignende tråder i språkforumet her kan kanskje være noe å kikke på, kanskje? takk, men det er litt vanskelig å forstå hva folk sier, særlig her på vestlandet)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 takk, men det er litt vanskelig å forstå hva folk sier, særlig her på vestlandet) Jeg følger deg gjerne opp der. Både bor i og er fra Bergen.
zorra Skrevet 21. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2011 Jeg følger deg gjerne opp der. Både bor i og er fra Bergen. ) er det virkelig?)faktisk jeg bor på Stord) Trives du i bergen?) jeg skal i Bergen på mandag , skal ha forelesning.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #12 Skrevet 22. september 2011 ) er det virkelig?)faktisk jeg bor på Stord) Trives du i bergen?) jeg skal i Bergen på mandag , skal ha forelesning. Jeg stortrives i Bergen. Og jeg liker regn, har ingen problemer med det. Er vant til det, selvfølgelig. Nå er jeg ikke veldig ung og jeg snakker ganske avslepent bergensdialekt, men er ganske så god på ord og uttrykk som er spesielt for dialekten her i byen. Foreldrene mine brukte mange ord og vendinger som man gjerne ikke hører ellers i Norge. Altså, er mer enn gjerne behjelpelig med både vanlig norsk og det du måtte lure på av det som er særegent når det gjelder Bergen. So, bring it on. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #13 Skrevet 22. september 2011 Jeg stortrives i Bergen. Og jeg liker regn, har ingen problemer med det. Er vant til det, selvfølgelig. Nå er jeg ikke veldig ung og jeg snakker ganske avslepent bergensdialekt, men er ganske så god på ord og uttrykk som er spesielt for dialekten her i byen. Foreldrene mine brukte mange ord og vendinger som man gjerne ikke hører ellers i Norge. Altså, er mer enn gjerne behjelpelig med både vanlig norsk og det du måtte lure på av det som er særegent når det gjelder Bergen. So, bring it on. En smiley havnet feil sted her.
zorra Skrevet 22. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 22. september 2011 (endret) Jeg stortrives i Bergen. Og jeg liker regn, har ingen problemer med det. Er vant til det, selvfølgelig. Nå er jeg ikke veldig ung og jeg snakker ganske avslepent bergensdialekt, men er ganske så god på ord og uttrykk som er spesielt for dialekten her i byen. Foreldrene mine brukte mange ord og vendinger som man gjerne ikke hører ellers i Norge. Altså, er mer enn gjerne behjelpelig med både vanlig norsk og det du måtte lure på av det som er særegent når det gjelder Bergen. So, bring it on. det skulle være bra å ha veiledning i Bergen ) takk for det) Endret 22. september 2011 av zorra
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #15 Skrevet 22. september 2011 det skulle være bra å ha veiledning i Bergen ) takk for det) Bare hyggelig, zorra. Vi må jo hjelpe der vi kan, ikke sant? Håper du trives med oss og byen vår. Selv om det kan bli temmelig vått til tider.
zorra Skrevet 22. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2011 Bare hyggelig, zorra. Vi må jo hjelpe der vi kan, ikke sant? Håper du trives med oss og byen vår. Selv om det kan bli temmelig vått til tider. takk for diskuskjon! Men nå må jeg gå!I morgen skal på skolen å studere norsk. har du kanskje e-post? )) Ha det bra På Stord det regner også)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #17 Skrevet 22. september 2011 takk for diskuskjon! Men nå må jeg gå!I morgen skal på skolen å studere norsk. har du kanskje e-post? )) Ha det bra På Stord det regner også) Vi tar det her, vil ikke gi e-postadr. til noen jeg ikke kjenner. Men vi snakkes her på Kg. Du må ha en riktig god natt og en fin forelesning i morgen. 1
zorra Skrevet 22. september 2011 Forfatter #18 Skrevet 22. september 2011 Vi tar det her, vil ikke gi e-postadr. til noen jeg ikke kjenner. Men vi snakkes her på Kg. Du må ha en riktig god natt og en fin forelesning i morgen. Tusen millioner takk)) Jeg skal prøve å bruke Kg ofte, men jeg gjorde ikke det før)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #19 Skrevet 22. september 2011 Tusen millioner takk)) Jeg skal prøve å bruke Kg ofte, men jeg gjorde ikke det før) Værsågod. Første leksjon; På norsk er det ikke God men Gud. Så det tilfeldigvis i en annen tråd du svarte i. Ellers er jeg selv ateist så religiøse diskusjoner er jeg ikke interessert i. Vi får konsentrerer oss om det språklige.
zorra Skrevet 22. september 2011 Forfatter #20 Skrevet 22. september 2011 (endret) Værsågod. Første leksjon; På norsk er det ikke God men Gud. Så det tilfeldigvis i en annen tråd du svarte i. Ellers er jeg selv ateist så religiøse diskusjoner er jeg ikke interessert i. Vi får konsentrerer oss om det språklige. du blir troende med meg!) Endret 22. september 2011 av zorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå