Gå til innhold

Fotobok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så bare flytt den til riktig plass om det ligger feil.... :)

Jeg skal lage fotobok til julegaver og lurte på hvilken dere syns er beste? Lettest og lage, og gir et fint resultat? Jeg laget en for et par år siden gjennom japan foto, tror den var best i test på den tia. Helt greit der altså, men syns det var litt lite muligheter med skrift o.l. Mulig det har blitt bedre nå da, men vil uansett høre deres erfaringer med forskjellige leverandører :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg har laget en del bøker med CeWe gjennom elkjøp, laster ned programmet og deretter er det enkelt og oversiktilig og jeg synes prisen er fin :-)

Skrevet

Jeg har brukt Foto Knudsen ved noen anledninger, og resultatet der blir i alle fall veldig fint, mens brukervennligheten ikke er HELT på høyden.

Skrevet

Takk for tips, spørs om jeg får gå for cewe da :)

• 1 måned senere...
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Mener å ha lest en annen tråd her inne ang fotobøker, og jeg mener det var et tips om noe som begynte på B. Veldig lekre fotobøker! Noen som vet hva jeg mener? Mener det var en utenlandsk side. Tenkte å gi bort fotobok til jul, men jeg vil at den skal være litt spesiell.

Har brukt Elkjøp sin tidligere, men har sett mange fotobøker som er mye finere enn disse. Synes ikke bildekvaliteten er på topp, og det er ikke så mange alternativer å velge mellom.

Endret av Badabing
Skrevet

Bruker Cewe, Japan Photo, alltid kjempe fornøyd! Men, sist jeg bestilte var ikke de to første sidene med i boken, det rettet seg raskt opp, ny bestilling ble ordnet uten kostnad for meg selvsagt, men det er verdt å åpne bøkene og sjekke før man gir i gave.

Skrevet

Cewe gir mulighet for å velge mellom to typer papir.. digitaltrykk og blankt digitaltrykk.. På det antall sider jeg har oppe så skiller det 200 kroner mellom de to. IKke noe jeg vil betale hvis det ene er like greit som det andre. Noen erfaringer?

Skrevet

Jeg har alltid brukt det billigste og er veldig fornøyd med det! Vanskelig å si om det andre er bedre da jeg ikke har sett det. Men jeg er fornøyd med det billigste og kommer framover også til å velge det :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Jeg vil jo tro at det billigste funker greit det også - så jeg går for det. I allefall første gang! Jeg har begynt på et prosjekt med å lage fotobøker for hvert år:) (starter med først studieår, så jeg har to album "til gode" å sette sammen..:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...