Gå til innhold

Noen selgere her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har fått tilbud om jobb, noe fast lønn og noe provisjon. Hva tjener dere - hvor mye er fast og hvor mye er provisjon? Hvor mye jobber dere? I hvilken bransje? Hva tjener dere brutto, og hva utgjør det netto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Jobber i forsikringsbransjen. Hos oss har vi kun provisjon (men dertil høy prov). De "svakeste" hos oss har brutto 32.000.- pr mnd ( noe som er "kravet". Det beste noen sinne er min "nabo" som vil få utbetalt 110.000.- etter halv skatt nå i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg jobber med prosjektsalg og tjener 225.000,- i året. Har i tillegg en bonusordning ut i fra salg, initiativ og innsats. Denne kan variere, men ligger på ca. 50.000,-

Hilsen selger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det beste noen sinne er min "nabo" som vil få utbetalt 110.000.- etter halv skatt nå i desember...

Ok - jeg skjønner at man skal starte i forsikringsbransjen, ja....! Men jobber dere ikke mye sene kvelder og driver oppsøkende salg hjem til folk? Forresten, det er vel ganske koselig... Bortsett fra det med sene kvelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Jobber fra kontor, både inngående og utgående telefoner... Bestemmer arbeidstiden min helt selv. Kontoret har åpent fra 0900-2100. Når og hvor lenge jeg vil jobbe bestemmer jeg selv, så lenge jeg holder budsjettet mitt. I mitt selskap jobbes det lite med hjemme besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm....

Jeg jobber også med salg. Har grunnlønn på 15.000 pr. måned brutto!!!

Men vi får provisjon av salg over et visst minimum utbetalt kvartalsvis. I tillegg en viss prosent av firmaets åroverskudd utbetalt en gang i året!

Men grunnlønna er hard for nyansatte som bruker litt tid på å komme seg inn i rutiner etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også selger (enn så lenge), driver oppsøkende mot bedrift.

Fikk kranglet meg til høy fastlønn og en bonusordning i stedet for provisjon. Har brutto 22.000 i mnd, fri bil og telefon. Og når jeg mål får en xtra mnd's lønn januar og juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...