AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Hei. Jeg er nysjerrig i å vite hvordan jeg kan måle omkrets (tykkelse). Mye fordi jeg har alti vist lengden min (skifter jo ikke stort etter 16 år) men samtidi aldri målt tykkelse. Så klart jeg er nysjerrig. Har ikke måleband. :\ Prøvde med teip, altså først måle telefon min med en teip bit over skjermen (bredde), men vet ikke helt va som blir rett. Om jeg setter en teip bit over skjermen, og bare klistrer rundt kuken kan jeg finne ut omkretsen da ? Va er den letteste måten, diameter eller whatever.. :S Om noen kunne dobbeltsjekket bredden på en HTC Desire HD for meg, det forvirret meg siden det sto i MM (milimeter), men trur det var CM i parantes, men dette stemte ikke med en milimeter til centimeter kalkulator på nett.. da blir Milimeteren i CM noe helt annet. Så om noen kunne sjekket den for meg, om det i det hele tatt blir rett som jeg tenker.. at om jeg fant ut bredden på tlf, satt en teip over, si den var 6cm bred, kan jeg da bare klistre teip biter runt pikken til det er teip helt rundt den ? Blir det rett ? Håper dere kan hjelpe, takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Jeg vet dette sikkert er en tungtvinnt metode men jeg har ikke målebånd men vil finne det ut nå hehe, utålmodig. Har slått meg nå og da men enda ikke skaffet meg måleband.. Men samtidig vil jeg jo også vite hvordan man måler omkrets, så det kan jeg jo lære uansett om jeg ikke har måleband.
Gjest Koseklumpen Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Har du linjal? Om du har så kan du ta en tau ol., å legge rundt penisen for så å rette den ut og sjekke med linjalen hvor lang tauen er. 4
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Eller så driter du bare i det? 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Har du linjal? Om du har så kan du ta en tau ol., å legge rundt penisen for så å rette den ut og sjekke med linjalen hvor lang tauen er. Har ikke linjal heller, dermed problemed. Har ingen form for skole saker hehe.. Eller så driter du bare i det? Ja du sier noe Katten.. jeg er rett å slett bare nysjerrig, det skader ikke å vite det istedenfor å altid lure. Om ikke viktig, av ren nysjerrighet av noe du ikke har fått svar på. Jeg vet lengde, er bare interessert i å se hvor jeg ligger i bredde, for alt jeg vet er den veldig tynn, der probleme mitt ligger.. jeg har vanskelighet for å dømme det jeg ser, på denne måten kan jeg løse gåten for godt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Jeg vet dette sikkert er en tungtvinnt metode men jeg har ikke målebånd men vil finne det ut nå hehe, utålmodig. Har slått meg nå og da men enda ikke skaffet meg måleband.. Men samtidig vil jeg jo også vite hvordan man måler omkrets, så det kan jeg jo lære uansett om jeg ikke har måleband. Du kan jo regne ut omkrets om du har diameteren på tissen, men da trenger du kanskje ett skyvelær, som du sikkert heller ikke har? Herregud! Er det så vanskelig å gå ut og kjøpe seg en linjal på nærmeste dagligvarebutikk? De har sikkert målebånd også, på de litt større butikkene. 3
Cathrine88 Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Får vel gjøre mitt for å forhindre potensielle skader forårsaket av tape. http://iruler.net/ Men jeg synes egentlig du skal glemme hele greia. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Gud hjelpe meg så opptatt dere mannfolk er av utstyret deres. Gå og kjøp deg et målebånd i morgen.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Det er vel ikke så viktig vel? Oh really ? Etter å ha lest en tråd her på forume I kveld så ble jeg besatt av tanken.. det virker jo som det er alt i verden så ja.. you tell me. Tråden jeg viser til heter "Størrelseen er definitivt viktig", virker som om 90% av tråden sier størrelse er VELDIG viktig, og de som sier noe annet tar feil, eller mangler erfaring. Hvor av mange tilsynelatende var kvinner. Så nei jeg vet ikke.. hadde kommet over den fasen. GO Kvinneguiden, mer som penisguiden.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #11 Skrevet 21. september 2011 Får vel gjøre mitt for å forhindre potensielle skader forårsaket av tape. http://iruler.net/ Men jeg synes egentlig du skal glemme hele greia. Haha, awww.. du er nå søt er du vel ikke. Skader av teip.. lol.. jeg kan gjøre mye dumt men hvordan skulle det gå for seg? Men takket være KG skal jeg ikke glømme det, som jeg sa "penisguiden". Anyways, klem til deg siden du var så søt! Om det var av interesse så er jeg også 88 model, just throwing it out there..
Cathrine88 Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 Nei, si det? Jeg vet jo ikke hvor kraftig klister det er på tapen det var snakk om. Nå var vel poenget med den tråden du nevner at størrelse er mye viktigere for menn enn kvinner. Dessverre er det sånn at de fleste som svarer på tråder om temaet er de som er over gjennomsnittet opptatt av størrelse. Ihvertfall etter at tråden ble plassert inne på seksualitetsforumet, der mange liker å provosere. Ikke bry deg om det du. 1
watermeloon Skrevet 21. september 2011 #13 Skrevet 21. september 2011 Oh really ? Etter å ha lest en tråd her på forume I kveld så ble jeg besatt av tanken.. det virker jo som det er alt i verden så ja.. you tell me. Tråden jeg viser til heter "Størrelseen er definitivt viktig", virker som om 90% av tråden sier størrelse er VELDIG viktig, og de som sier noe annet tar feil, eller mangler erfaring. Hvor av mange tilsynelatende var kvinner. Så nei jeg vet ikke.. hadde kommet over den fasen. GO Kvinneguiden, mer som penisguiden. Veel, jeg vet nå ikke jeg for jeg har bare hatt en sexpartner. Meen uansett om du måler eller ikke.. gjør det at du blir bedre i senga at du vet målet på utstyret? Eller gjør det deg heller kanskje mer usikker, fordi du kanskje mener du skulle hatt noen flere cm?
Gjest Eurodice Skrevet 21. september 2011 #14 Skrevet 21. september 2011 Har du linjal? Om du har så kan du ta en tau ol., å legge rundt penisen for så å rette den ut og sjekke med linjalen hvor lang tauen er. Tau hørtes voldsomt ut, synes jeg. Bruk heller hyssing, tråd, garn. Har du ikke tommestokk heller? Det er i alle fall noe alle mannfolk har i verktøyskuffen sin. Kjekt å ha hvis man skal måle gulvflater for eksempel. Men dette var en digresjon.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #15 Skrevet 21. september 2011 Nei, si det? Jeg vet jo ikke hvor kraftig klister det er på tapen det var snakk om. Nå var vel poenget med den tråden du nevner at størrelse er mye viktigere for menn enn kvinner. Dessverre er det sånn at de fleste som svarer på tråder om temaet er de som er over gjennomsnittet opptatt av størrelse. Ihvertfall etter at tråden ble plassert inne på seksualitetsforumet, der mange liker å provosere. Ikke bry deg om det du. Hva får de ut av å skrive sånnt da ? viste seg jo å vere en del damer da, hadde skjønnt det om det bare var mannfolk som skrev.. vet kvinnfolk kan provosere bra generelt, men over et seksforum ? lol jaja, de er vel kanskje veldig høy i hatten fordi typen har en diger en. "D d e jo flott d". Sorry, inside joke. :D Veel, jeg vet nå ikke jeg for jeg har bare hatt en sexpartner. Meen uansett om du måler eller ikke.. gjør det at du blir bedre i senga at du vet målet på utstyret? Eller gjør det deg heller kanskje mer usikker, fordi du kanskje mener du skulle hatt noen flere cm? Jeg vil bare ha et svar, skulle ikke vere så vanskelig. Når jeg vet noe slepper jeg vertfal å bruke tiden på å gruble over det, blir som om du mistenker utroskap.. jeg vil heller vite, for det er jo der uansett om jeg ikke vet det. Som sagt har aldri målt tykkelse og finner at det er veldig mye snakk om det for tiden, as apposed til lengde som altid var tingen før.. Tau hørtes voldsomt ut, synes jeg. Bruk heller hyssing, tråd, garn. Har du ikke tommestokk heller? Det er i alle fall noe alle mannfolk har i verktøyskuffen sin. Kjekt å ha hvis man skal måle gulvflater for eksempel. Men dette var en digresjon. Seriøst.. hva er det med dere og verktøy. Jeg har et helt verktøy sett men ikke tommstokk, da hadde jeg ikke trengt hjelp. :D
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #16 Skrevet 21. september 2011 Får vel gjøre mitt for å forhindre potensielle skader forårsaket av tape. http://iruler.net/ Men jeg synes egentlig du skal glemme hele greia. Genialt! Jeg har både målebånd og linjaler liggende, men jeg er ett rotehue, så jeg finner dem sjelden igjen. Måler tissefanten min både titt og ofte! Takk.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #17 Skrevet 22. september 2011 Kanskje jeg skulle tatovert millimetermål på tissen min? Sånn veldig små millimetre så den ser større ut enn den er? 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #18 Skrevet 22. september 2011 Tau hørtes voldsomt ut, synes jeg. Bruk heller hyssing, tråd, garn. Har du ikke tommestokk heller? Det er i alle fall noe alle mannfolk har i verktøyskuffen sin. Kjekt å ha hvis man skal måle gulvflater for eksempel. Men dette var en digresjon. Så det er DET snekkeren bruker tommestokken sin til, når han har fri!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #19 Skrevet 22. september 2011 Hvorfor ser du ut som jeg er akkurat samme person som den andre Anonym duden ? :S Jeg er TS foresten, og de tre siste postene er ikke meg. Jeg måler ikke "tissefanten" støtt å ofte... jeg har vist lengden siden jeg var 16 lol.
Stefan Skrevet 22. september 2011 #20 Skrevet 22. september 2011 Dette er ikke stedet å gå om man ønsker et innblikk i den virkelige verden. Dersom du leste startinnlegget i den tråden du viser til, vil du se at kvinner stort sett er veldig fornøyd med den penisen som henger på kjæresten sin. Det vil si at det er veldig mange der ute som ikke henger seg opp i detaljer og ser heller helheten. Leter du etter ei dame som er slik, så behøver du ikke bry deg om hva de andre sier. De vil du uansett ikke ha når alt kommer til alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå