Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Blir det frekt av meg å slutte allerede etter en kort periode? Det er mange faktorer som gjør at jeg ikke trives 100%. Selv om eg er ny så føler jeg på meg at jeg ikke kommer til å trives. Er det noen av dere som har opplevd å trives kjempegodt etter å ha jobbet litt til selv om dere ikke var fornøyd i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo snakke med kontaktpersonen din i ditt bemannigsbyrå. Da jeg jobbet gjennom manpower, ble jeg fulgt opp slikat jeg skulle trives.. Etter 3 mnd streiket ryggen og jeg slapp og være der mer:) hvor lenge har du kontrakt til? Du kan jo velge og ikke fornye når du kommer så langt:) hva slags jobb har du fått?

Skrevet

Mulig jeg kan snakke med sjefen, men hva kan han gjøre med det, hm.. Over halvt år varer det. Mulig eg holder ut frem til jul, men føler at jeg svikter arbeidsplassen hvis jeg sluttere tidligere...

Skrevet

Hvor lenge har du jobbet? Gi det litt tid, i de fleste nye jobber er det spenning og usikkerhet, og man kjenner ikke alle.

Men om du vet at du ikke kommer til å trives med oppgavene og du ikke kan få noe annet der er det vel kanskje greit å tenke på å søke seg ut.

Skrevet

Hva gjør jeg? Blir det frekt av meg å slutte allerede etter en kort periode? Det er mange faktorer som gjør at jeg ikke trives 100%. Selv om eg er ny så føler jeg på meg at jeg ikke kommer til å trives. Er det noen av dere som har opplevd å trives kjempegodt etter å ha jobbet litt til selv om dere ikke var fornøyd i begynnelsen?

Magefølelsen min de første par dagene har alltid hatt rett, så dersom jeg hadde mistrivdes de første par dagene ville jeg visst at dette ikke var noe for meg. MEN, så er det vurderingen; et halvt år er jo ikke så mye i den store sammenheng. Men det er klart at dersom det "vrenger seg i deg" bare ved tanken på å skulle være der et halvt år vet du jo hva du har å gjøre...

Skrevet

Jeg hadde mange negative opplevelser i jobben min når jeg begynte her, og fortsatte i den kun til jeg fant noe bedre. Nå har det gått 8 måneder og det går helt greit. Er ikke et ork å dra på jobb, men kjeder meg litt så ser etter en ny jobb... Jobben skulle vært ganske ille for at jeg ikke hadde klart å jobba i 6 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...