Gå til innhold

Hviken overdel passer til dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bruke alt til blyantskjørt mener nå jeg da :)

Skrevet

Skal bruke skjørte på lørdag, så hadde vært snilt om noen har mulighet å svare før da :)

Skrevet

Kvit skjorte f.eks, det pleier å passe bra :)

Tusen takk for at du svarte meg :)

Tenker gjerne at jeg vil være litt mer pyntet. Trenger nok helst noen bilder som kan gi meg noen tips. Er 26år hvis det har noe å si. Skal ut å spise middag med noen eldre kolegaer og blir sikkert å gå å ta noen drinker etterpå.

Skrevet

noe løst som denne, bare med lengre ermer

en annen variant med lange ermer, her blir jo alt tettsittende da...

mange ulike kombinasjonermed skjørt

Personlig er jeg mer glad i litt løse bluser til pencil skirts enn trange skjorter. Synest av og til en hvit skjorte med svart skjørt får fort en servitørstil over seg....

Lykke til! :)

Skrevet

Løsere bluser med blonder og rysjer. Nydelig!

Skrevet

Man kan bruke alt til blyantskjørt mener nå jeg da :)

Ja det tenkte jeg også i utgangspunktet, men da jeg endelig skulle finne noe synes jeg det var utrulig vanskelig!

Skrevet

Kvit skjorte f.eks, det pleier å passe bra :)

noe løst som denne, bare med lengre ermer

en annen variant med lange ermer, her blir jo alt tettsittende da...

mange ulike kombinasjonermed skjørt

Personlig er jeg mer glad i litt løse bluser til pencil skirts enn trange skjorter. Synest av og til en hvit skjorte med svart skjørt får fort en servitørstil over seg....

Lykke til! :)

Må si meg enig at det er pent med hvit skjorte samtidig som man får litt servitørstil!

Er nok en litt løsere bluse jeg muligens er på jakt etter, men synes det er så vanskelig å finne i butikkene.

• Liker 1
Skrevet

Fant noen antrekk jeg synes var fine eksempler!

Løs bluse

Løs bluse 2

Strammere blonde-topp

Hvite, slappe topper

Synes slappe, romantiske bluser passer veldig bra til litt stramme blyantskjørt. Spesielt hvis man skal ut for å ta drinker, da kan hvite skjorter ogsånn bli litt for stramt. H&M har en del fine (som denne). Kos deg ute på lørdag! :)

Takk for forslag, men vil helst ha med lang arm.

Takk skal kose meg masse :)

Skrevet

oasis og warehouse er mine favoritter for slikt.

Ellers for billigere varianter er HM stedet tenker jeg.

Vero Moda hadde jo også noen løse bluser en periode, men har ikke vært innom på en stund så kan ikke si noe om utvalget akkurat nå.

Skrevet

oasis og warehouse er mine favoritter for slikt.

Ellers for billigere varianter er HM stedet tenker jeg.

Vero Moda hadde jo også noen løse bluser en periode, men har ikke vært innom på en stund så kan ikke si noe om utvalget akkurat nå.

Oasis hadde masse fint på siden sin :) Må nok ta skjørte på meg på fredag og gå ut å prøve litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...