Gå til innhold

å få oppmerksomheten fra ei kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg undrer hvor lett det er å få oppmerksomheten til ei kvinne, ja, det er vel forskjellige arenaer hun er tilgjengelig for nettopp å bli sjekket opp. Gir kvinner selv et lite hint når dem aksepterer at dem vil bli flørtet på. Så var det dette med hennes tanker og det hun ressonerer for seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg undrer hvor lett det er å få oppmerksomheten til ei kvinne, ja, det er vel forskjellige arenaer hun er tilgjengelig for nettopp å bli sjekket opp. Gir kvinner selv et lite hint når dem aksepterer at dem vil bli flørtet på. Så var det dette med hennes tanker og det hun ressonerer for seg selv.

Hvor lett det er å få hennes oppmerksomhet ? Det er IKKE lett for de fleste menn.Kunn for han eneste ene der som ser ganske så perfekt ut,utifra alle hennes egne preferanser og smak .Forskere har funnet ut at man ofte liker eller faller for noen som har litt like ansiktstrekk,eller ser litt " kjent " ut fra før utseendemessig,kansje ligner litt på pappan hennes utseendemessig osv ? Kanskje derfor nettopp du fikk hennes oppmerksomhet og ingen andre.Ja for han er det lekende lett å få hennes oppmerksomhet ,t.o.m uten å gjøre noe som helst for å få den.Men ikke for de andre som prøver,med mindre hun kjenner dem fra før.Kvinner er medfødt helt vanvittig sykt kresne på menn,så kresne at det nesten føles som er " problem" for kvinnen selv å være så kresen.Er jo mye morro man går glipp av når man er så kresen vet du .Derfor er det også så vanskelig for single menn å få en kvinne til sengs,uansett hvor kjekk de er .Er så utrolig mye som må stemme først for henne.Så du er jo svinheldig om du i det hele tatt blir valgt ut blant alle andre menn...he he

Og enda mer heldig om hun selv aktivt gir deg oppmerksomhet.Da er hun veldig HOT på deg : )

Kan ikke vente med spise deg opp da tror jeg : )

• Liker 2
Skrevet

Hvor lett det er å få hennes oppmerksomhet ? Det er IKKE lett for de fleste menn.Kunn for han eneste ene der som ser ganske så perfekt ut,utifra alle hennes egne preferanser og smak .Forskere har funnet ut at man ofte liker eller faller for noen som har litt like ansiktstrekk,eller ser litt " kjent " ut fra før utseendemessig,kansje ligner litt på pappan hennes utseendemessig osv ? Kanskje derfor nettopp du fikk hennes oppmerksomhet og ingen andre.Ja for han er det lekende lett å få hennes oppmerksomhet ,t.o.m uten å gjøre noe som helst for å få den.Men ikke for de andre som prøver,med mindre hun kjenner dem fra før.Kvinner er medfødt helt vanvittig sykt kresne på menn,så kresne at det nesten føles som er " problem" for kvinnen selv å være så kresen.Er jo mye morro man går glipp av når man er så kresen vet du .Derfor er det også så vanskelig for single menn å få en kvinne til sengs,uansett hvor kjekk de er .Er så utrolig mye som må stemme først for henne.Så du er jo svinheldig om du i det hele tatt blir valgt ut blant alle andre menn...he he

Og enda mer heldig om hun selv aktivt gir deg oppmerksomhet.Da er hun veldig HOT på deg : )

Kan ikke vente med spise deg opp da tror jeg : )

Er kvinner sykt kresne på menn...?

Skrevet

Ja, men nå snakker jeg kun om meg selv...

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil nå si at det er like mye i hvert kjønn av hvor kresne folk er. Gutter kan og være veldig kresne, nesten kun tenke på utseende, i alle fall i en ung alder. Så vil ikke si at jenter er mer kresne enn gutter...

Skrevet

nai må man så må man :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

nai må man så må man :sjenert:

Kvinner som gidder å løpe etter en mann.Vise han interesse.Bearbeide han lenge over tid ....

Er egentlig KÅT KÅT KÅT - kjempekåt på han.Og må bare få knulle med han.Rett og slett forde hun har bare ubeskrivelig lyst til det.

Så vil du ha en skikkelig KÅT kvinne og ikke et asexuelt romantisk pikenek...

Sats på henne som viser deg uvanlig oppmerksomhet.Kvinner gidder ikke holde på slik uten en viktig motivasjon som er SEX & JEG ER SÅ FORBANNA KÅT PÅ DEG...

Er bare så vanskelig å få enkelte menn til å forstå dette.

Skrevet

Jeg vil nå si at det er like mye i hvert kjønn av hvor kresne folk er. Gutter kan og være veldig kresne, nesten kun tenke på utseende, i alle fall i en ung alder. Så vil ikke si at jenter er mer kresne enn gutter...

Det går ikke på utseende hos meg i hele tatt..

Skrevet

Kvinner som gidder å løpe etter en mann.Vise han interesse.Bearbeide han lenge over tid ....

Er egentlig KÅT KÅT KÅT - kjempekåt på han.Og må bare få knulle med han.Rett og slett forde hun har bare ubeskrivelig lyst til det.

Så vil du ha en skikkelig KÅT kvinne og ikke et asexuelt romantisk pikenek...

Sats på henne som viser deg uvanlig oppmerksomhet.Kvinner gidder ikke holde på slik uten en viktig motivasjon som er SEX & JEG ER SÅ FORBANNA KÅT PÅ DEG...

Er bare så vanskelig å få enkelte menn til å forstå dette.

Kvinnfolk er klin gærne!

• Liker 2
Skrevet

Kvinnfolk er klin gærne!

Ikke kvinnfolk men womanwoman.

Skrevet

Ikke kvinnfolk men womanwoman.

Hun er ikke alene. Det er helt sikkert hehe

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er bare å late som om hun er luft for deg.

Skrevet

Kvinnfolk er klin gærne!

Nei. Hva som er så galt med det ? Menn gjør jo det samme med oss damer.Henger etter oss,skal ha telefonnummeret,sender sms/mailer,MOTIVASJONEN er jo SEX ....selvfølgelig.Ellers hadde ikke menn orket å jakte på damer.

Er det noe verre at en kvinne gjør det samme - vi lever i 2011 og det er liksom likestilling og et moderne samfunn nå ?

Dette er gammeldagse kvinnefiendtlige holdninger menn desverre har.

Hvorfor skal kvinner tvinges til å være 100 % passiv i jakten på sex,kjærlighet,menn ? Om dette føles unaturlig ?

Finnes ingen god grunn til det.Og de menn som ikke takler initiativ fra kvinner, er fan meg ikke mye til mann.

Initiativ må gå begge veier.Skal man danse SKIKKELIG BRA tango senere....Eller om det skal bli noe KOS i det hele tatt...

Mange menn er jo også for sjenerte og feige til å våge å ta initiativ.Noe mange kvinner vet.

Flott at det finnes såpas selvsikre kvinner som faktisk tør å vise lyst på en mann.

Jeg gjør det selv også. Har jeg lyst på han,så viser jeg han det...

Skrevet

Nei. Hva som er så galt med det ? Menn gjør jo det samme med oss damer.Henger etter oss,skal ha telefonnummeret,sender sms/mailer,MOTIVASJONEN er jo SEX ....selvfølgelig.Ellers hadde ikke menn orket å jakte på damer.

Er det noe verre at en kvinne gjør det samme - vi lever i 2011 og det er liksom likestilling og et moderne samfunn nå ?

Hvorfor skal kvinner tvinges til å være 100 % passiv i jakten på sex,kjærlighet,menn ? Om dette føles unaturlig ?

Finnes ingen god grunn til det.Og de menn som ikke takler initiativ fra kvinner, er fan meg ikke mye til mann.

Initiativ må gå begge veier.Skal man danse SKIKKELIG BRA tango senere....Eller om det skal bli noe KOS i det hele tatt...

Mange menn er jo også for sjenerte og feige til å våge å ta initiativ.Noe mange kvinner vet.

Flott at det finnes såpas selvsikre kvinner som faktisk tør å vise lyst på en mann.

Det er greit hvis hun gjør det overfor meg. Men ikke overfor andre :smoke: hehe

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Selvsagt! Det fiffige er allikevel at denne konstellasjonen kun fører med seg altfor mange slitne og skuffede menn. Taktikken fungerer altså svært dårlig for de fleste og definitivt i det lange løp. Kvinner gidder ikke forholde seg til en som oppfører seg som en selvutslettende bikkje som peser med tunga hengende ut omtrent hele tiden.

Du glemte å slå sammen de to ordene, det korrekte er "liksomlikestilling" :fnise:

Stein i glasshus! Det blir syltynt å skylde på gutta i forhold til hvem som skal gjøre - eller ikke gjøre - hva i forhold til kurtise og initiativ.

Når det er sagt. All erfaring tilsier at den beste sex'en og de stabile forholdene har vesentlig bedre levekår dersom det er kvinnen som har hatt regien i etableringen.

God holdning, bra taktikk.

Skrevet

det er jo ikke alltid man har lyst på de kåte damene da. Hva hvis man har lyst på en annen da? Da bruker man bare dama som løper etter deg til å vise hun andre dama at det finnes interesse hos deg fra andre damer.

Det er ofte nok det for å få den kvinnen man vil ha. Damer er egentlige ganske lettlurte skjønner dere. Kvinner tror bare på det de føler og det de ser, dermed er det kjempelett og villede en dame man har lyst på! =)

Og hadde det ikke vært sånn, ja da hadde ikke vi sittet her idag for å si det sånn.

Skrevet

Når det er sagt. All erfaring tilsier at den beste sex'en og de stabile forholdene har vesentlig bedre levekår dersom det er kvinnen som har hatt regien i etableringen.

Ja, det er helt riktig av den enkle grunn at det finnes ingenting mer rabiat enn et kvinnfolk som ikke vet hva hun egentlig vil!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er ofte nok det for å få den kvinnen man vil ha. Damer er egentlige ganske lettlurte skjønner dere. Kvinner tror bare på det de føler og det de ser, dermed er det kjempelett og villede en dame man har lyst på! =)

Og hadde det ikke vært sånn, ja da hadde ikke vi sittet her idag for å si det sånn.

Ja, det er helt riktig av den enkle grunn at det finnes ingenting mer rabiat enn et kvinnfolk som ikke vet hva hun egentlig vil!

Livsvisdom det der karer. Men ikke fortell det til damene da............. :hoho:

• Liker 1
Skrevet

womenwomen, - la meg oppklare det hele for deg. For kvinner som deg og mange andre som steinar nevner, - så er det sånn at det er selve jakten og pirringa dere tenner på. Kurtisen er den som gjør dere kåte, - det er for eksempel viktigere enn og være lojal og trofast.

Når man har en brunst som tenner på komplimenter fra fremmede så skjønner jo alle menn at dette her er damer med fare. Man behøver ikke en gang har vært sammmen med mange damer før man skjønner at det ikke lønner seg og henge med damer som er altfor glad i komplimenter og hyggesnakk fra fremmede som begjærer rompa deres.

Vi menn må jo bare tilpasse oss dere. Det er ikke tilfeldig at lettsindige damer, og damer som bare må pule en kar hun ser, har faktisk vært atferd som både har blitt sett på som tøsete, illojal, og ikke til å stole på. Tenk en gang hun er i dårlig humør og er sur, og plutselig får lyst til pule på kompisen din, - kun for moro og straff, - en handling som kunne ført deg ut i selvmord? Menn omgåes damer med livet som innsats.

Kvinner vil så gjerne være brunstoffere og gjør alt dem kan for å mestre brunstofferatferden, og det er det som er problemet i forsoningen av denne kjønnskampen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...