FantasDick Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Mine elskede Matsumoto 2 er dessverre så slitne at det er på tide å finne et nytt par å misbruke! Har kikket på Nelly og funnet fram noen jeg liker godt, men har muligens sett meg blind. Vil dere ta en titt på skoene og si hva dere synes? NB! Haaaater dere wedges trenger dere ikke klikke på linkene! - Mandy - New Dolores - Stella - Lucinda - Amineh
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 HMMMMMMMMMMM.-...... MYE stygt, men de AMINEH var faktisk ikke så gærne.
Gjest Villrips Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Amineh var rå ja. Ellers ble resten for sært for meg..
Gjest Badabing Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Nr 1 ble klumpete. Nr 2 hadde ikke noe fin snøring. Nr 3 kunne jeg like tror jeg, men vanskelig når man ikke ser dem på. Nr 4 så litt jalla ut med glidelåsen Nr 5 var absolutt finest
Gjest Heloise Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg ville gått for New Dolores!
FantasDick Skrevet 22. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2011 (endret) Takk for innspill! Jeg elsker Amineh, men jeg er litt redd for at de er litt for høye til hverdags? Er 15,5 cm heels på dem, men er jo også 5,5 cm platå, så det blir jo bare 10 cm heels.. Er litt usikker altså. Det samme gjelder da Stella. Har slått fra meg Mandy, liker ikke perforeringa (?) har jeg plutselig funnet ut. Liker New Dolores, men synes de er penere i brunt. Har akkurat kjøpt meg et par brune sko, og er egentlig på utkikk etter noen svarte.. Holder også en liten knapp på Lucinda, egentlig. Konklusjon; jeg ble egentlig ikke noe klokere. Edit; skrivefeilen ringte! Endret 22. september 2011 av Zaphireh
Gjest Apophis Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Lucinda eller Amineh var fine. Kunne tenkt meg slike selv om eg klarte å gå i så høge hæler :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå