MilliVanilli Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 "Identify and explain the reasons why a range of family types exist in the contemporary UK." Kan noen her gi meg en eksakt forklaring på hva jeg skal skrive? Takk!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Eksakt? Har du ikke hatt et fag som dreier seg om dette, siden du må skrive om det?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 "Identify and explain the reasons why a range of family types exist in the contemporary UK." Kan noen her gi meg en eksakt forklaring på hva jeg skal skrive? Takk! Skal du skrive på engelsk også? Du skal identifisere og forklare årsakene til eksistensen av en rekke familietyper i nåtidens Storbritannia.
MilliVanilli Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 Skal du skrive på engelsk også? Du skal identifisere og forklare årsakene til eksistensen av en rekke familietyper i nåtidens Storbritannia. Ja, det skal skrives på engelsk. Jeg er ganske ny på dette, derfor jeg spør! Jeg forstår hva oppgaven er på norsk, men jeg klarer liksom ikke helt å skjønne det likevel.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Har du blitt undervist i ulike familietyper? Eller finnes det noe i pensum som dreier seg om familietyper? Jeg tipper 'ja'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå