AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Heisann. Jeg er ferdig utdannet hudpleier (ferdig i vår), men pga. at jeg utviklet allergi kan jeg ikke jobbe i salong med behandlinger Derfor har jeg lurt på om det er muligheter for å jobbe som resepsjonist i salonger i stedet. Men ansetter noen salonger en egen resepsjonist? Og hva ligger da evt. lønnen på? Har hørt at parfymeriene også ønsker hudpleiere i butikkene sine, men har mest lyst å jobbe i salong. Tjener en hudpleier en del mer i parfymeri enn en vanlig butikkmedarbeider? Jeg har akkurat flyttet til Stavanger (Madla) nå og er uten jobb, kansje noen har tips til salonger som finnes her?
smalls Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Jeg jobbet i en salong en stund, men vi hadde ikke egne resepsjonister. Kanskje noen andre salonger har det?
Fanteria Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Kanskje større spa-anlegg har resepsjonist?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Spa bruker å ha resepsjonister.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg bor i en by med 3 hudpleiesalonger og 2 av de har resepsjonister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå