AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg trenger tips til julegaver til fadderbarna våre, som ikke koster så mye. Vi har veldig dårlig råd nå før jul, så jeg kan ikke smelle i som vanlig til disse ungene. Jeg tenker ca 200,- (max ) Jeg er også flink å lage ting, så tips til hva som kan være nyttig /fint for disse å få, mottas med takk. Jeg er ideløs, og vil gjerne begynne tidlig. Jeg strikker, hekler, syr, quilter, men er som sagt usikker på hva som kan passe... Barna er: Gutt på 11 Jente på 7 Gutt på 6 Gutt på 5 Gutt på 4 På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest E Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 Du kan jo lage ei søt lita veske til jenta:) gutter har jeg ikke peil på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 22. september 2011 #3 Del Skrevet 22. september 2011 Hva med strikka og tova sitteunderlag? Der kan man også få brukt opp en god del restegarn Og så går det ann å filte navnet til barna inn etter at det er tova.. Kjøpte meg billig filtegarn og filtenål på Panduro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #4 Del Skrevet 23. september 2011 Hva med strikka og tova sitteunderlag? Der kan man også få brukt opp en god del restegarn Og så går det ann å filte navnet til barna inn etter at det er tova.. Kjøpte meg billig filtegarn og filtenål på Panduro Det var en kjempeide! Og enkelt er det jo også! Har både filtenåler og alt som trengs:) Det går jo fort, så kan jeg jo kjøpe noe i tillegg... hmmm... var liksom ikke i modus for å begynne med store strikkeprosjekt som gensre, bukser o.l...takk for tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 24. september 2011 #5 Del Skrevet 24. september 2011 Inga problem Rask, enkel og flott julegave spør du meg.. Flere av mine som har fått det opp gjennom årene Og så gjør det jo ingenting å bli kvitt litt restegarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå