Gå til innhold

Økonomiske gaver til fadderbar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til julegaver til fadderbarna våre, som ikke koster så mye. Vi har veldig dårlig råd nå før jul, så jeg kan ikke smelle i som vanlig til disse ungene.

Jeg tenker ca 200,- (max )

Jeg er også flink å lage ting, så tips til hva som kan være nyttig /fint for disse å få, mottas med takk. Jeg er ideløs, og vil gjerne begynne tidlig. Jeg strikker, hekler, syr, quilter, men er som sagt usikker på hva som kan passe...

Barna er:

Gutt på 11

Jente på 7

Gutt på 6

Gutt på 5

Gutt på 4

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med strikka og tova sitteunderlag? :) Der kan man også få brukt opp en god del restegarn ;) Og så går det ann å filte navnet til barna inn etter at det er tova.. Kjøpte meg billig filtegarn og filtenål på Panduro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med strikka og tova sitteunderlag? :) Der kan man også få brukt opp en god del restegarn ;) Og så går det ann å filte navnet til barna inn etter at det er tova.. Kjøpte meg billig filtegarn og filtenål på Panduro :)

Det var en kjempeide! Og enkelt er det jo også! Har både filtenåler og alt som trengs:) Det går jo fort, så kan jeg jo kjøpe noe i tillegg... hmmm... var liksom ikke i modus for å begynne med store strikkeprosjekt som gensre, bukser o.l...takk for tips! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga problem :) Rask, enkel og flott julegave spør du meg.. Flere av mine som har fått det opp gjennom årene ;) Og så gjør det jo ingenting å bli kvitt litt restegarn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...