Gå til innhold

Jentene må ha stor rumpe for å ha sjanse på den kjekkeste gutten i klassen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i klasse med en utrolig kjekk gutt :sjenert: Han kan få nesten alle jentene ha vil tror jeg....I dag hørte jeg av noen venner av han at han kun ville være sammen med jenter med store rumper. Hvorfor det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...fordi han tenner på/liker best store rumper? Alle tenner på forskjellige ting, noen gutter like store rumper, andre liker små.

Skrevet

Sikkert fordi han liker jenter med store rumper.

• Liker 4
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Helt sikker? var litt av en nøtt dette ja ;)

Skrevet

Ja, og vi kan ikke klandre gutten for dette.

Skrevet

Helt sikkert fordi han foretrekker jenter med store rumper!

Er det virkelig så uklart at du må spørre oss? :fnise:

Skrevet

Da er det bare å sette inn silikon da ts :fnise:

Skrevet

Har du ikke hørt den Øystein Sunde-sangen eller?

• Liker 1
Skrevet

TS, noen gutter liker store romper, andre gutter liker mindre rumper, og noen ser etter andre ting ...

Men alt i alt så er det bare noe de sier de liker, men det kan godt hende denne gutten i klassen din blir sammen med en jente med liten rumpe - for alt i alt så må kjemien stemme, og man vet aldri hvem man faller for - det kan jo hende det blir deg? ;)

Uansett, om han ikke er interessert i deg, så må du heller finne noen som liker deg som du er ;) for du vil ikke forandre på deg for å få han til å like deg ... det blir, liksom, feil ... :nei:

• Liker 1
Skrevet

Finn en annen gutt da. Typisk at jentene skal jage den samme fyren...

Skrevet

Jeg var utfor noe lignende, bare at jeg er en gutt. Får å i det hele tatt ha sjanse på de pene jentene i klassen må en våre bråkjekk, sjarmerende og mandig.

Skrevet

Jeg liker store rumper, og jeg kan ikke lyve. Dere andre brødrene mine kan ikke benekte, at når en jente kommer inne med en bitte liten midje, og en stor bakdel, så spretter dere opp som en fjær. Da vil dere ta fram noe, for dere merker at den rumpa er fyllt.

• Liker 9
Skrevet

Da vil dere ta fram noe, for dere merker at den rumpa er fyllt.

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg var utfor noe lignende, bare at jeg er en gutt. Får å i det hele tatt ha sjanse på de pene jentene i klassen må en våre bråkjekk, sjarmerende og mandig.

Du gjør lurt i å venne deg til denne væremåten mot damer. Dette er oppskriften for resten av livet om du vil ha de pene jentene. De digger dette! Vær gjerne litt frekk og tøff deg litt.

• Liker 3
Gjest Giftkvinne
Skrevet

Jeg har fått større pupper og ikke minst større rumpe med årene. Men har beholdt flate mage. Jeg har lagt på meg mange kilo. Jeg synes kroppen min var myyyye finere da jeg var yngre, men det er faktisk flere menn som legger ann på meg idag hvis jeg er ute på byen en kveld som jeg sjeldent er. Er gift og mannen min eeeeelsker formene mine. Så jeg får bare tro han og jeg nyyyter å ha sex med han for jeg skapper veldig av med den jeg er naken. Selv om jeg har celuitter, han vet ikke hva det er... Hehe. Men er glad i rumpa mi og klapser den alltid når han går forbi :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Du gjør lurt i å venne deg til denne væremåten mot damer. Dette er oppskriften for resten av livet om du vil ha de pene jentene. De digger dette! Vær gjerne litt frekk og tøff deg litt.

PS

Jeg forstod aldri dette da jeg var yngre, så de søteste jentene fikk jeg ikke. Jeg angrer litt på dette for det er jo noe man velger; om man skal være bare hyggelig eller litt frekk/eplekjekk. Men man lærer så lenge man lever...

Skrevet

AB: Hvordan er du nå? Har du fått en pen kjæreste ved å være badboy eller er du singel?

Skrevet

AB: Hvordan er du nå? Har du fått en pen kjæreste ved å være badboy eller er du singel?

Nå har jeg ei pen dame. Jeg har hatt flere forhold etter at jeg endret oppførsel. Jeg kunne bare ikke sitte på sidelinja å se at jenter (uansett alder) bli imponert over menn bare fordi de er eplekjekke. Damer i alle aldre tror instinktivt av en slik mann er veldig selvsikker (men det er jo bare en stil).

Jeg er absolutt ikke noen badboy.

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

haha, fordi han liker det ? :gjeiper:

Tråden er fra september.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...