galskap Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 hei, er ei jente på 21 som bor i fredrikstad, holdt på med div trening siden jeg var liten jente. drevet mest med styrkeløft de siste åra men har nå de siste to mnd detti ut litt, så derfor lurer jeg på om noen her er interessert i en treningsvenninne:) liker å holde på med vekter og vil gjerne trene opp kondisen betraktelig! ja det var nå litt om meg=) håper noen kan/vil;P
Wanita Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Tror ikke jeg tørr Jeg har nesten ikke trena i det hele tatt, så ville vel ikke klart å holde følge. Men dytter litt for deg Nettopp fått meg skritt teller og skal få 10 000 skritt hver dag som første mål. (vet egentlig ikke hva jeg går hver dag)
galskap Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2011 Tror ikke jeg tørr Jeg har nesten ikke trena i det hele tatt, så ville vel ikke klart å holde følge. Men dytter litt for deg Nettopp fått meg skritt teller og skal få 10 000 skritt hver dag som første mål. (vet egentlig ikke hva jeg går hver dag) det er absolutt ikke noe å være redd for=) jeg kan være litt hard med meg selv når jeg er i en god periode, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er så ille å trene med:) bare tilpasser treningen i fht den jeg trener med=) prøver å få med typen, men siden jeg er litt "macho" så tror jeg ikke han tør, ellerno:P å det suger jo litt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå