Gå til innhold

Fra fremtiden!

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

Hei!

Jeg er Marregutt fra femtiden! Har fulgt med på dette forumet litt i år 2019, og det viser seg at alt kommer til å ordne seg for alle inne på dette forumet (ja, forutenom trollene da). Jeg har svar på alt, og dersom jeg ikke har dem, så drar jeg frem i tid og finner dem.

Noe du lurer på om fremtiden? Så skal jeg gi svare så godt jeg kan!

Forresten, for dere som fortviler etter tidens siste rykter, Buffalo sko kommer ikke tilbake på moten før om laaang tid. (nei, er ikke homo)

Med vennlig hilsen, Marregutt fra fremtiden

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

puh, nå blei jeg letta :sukk:

Ja, det kommer til å gå bra for deg! Ikke noe å bekymre seg for!

Skrevet

Hva,kommer ikke buffaloskoene på moten igjen nå likevel? :tristbla: :tristbla: :tristbla:

Gjest Marregutt
Skrevet

Hva,kommer ikke buffaloskoene på moten igjen nå likevel? :tristbla: :tristbla: :tristbla:

Nei, så om du har kjøpt deg noen nå i håp om å være en, to, trendy, så er det bare å putte dem i frysern :)

Skrevet (endret)

:hoho:

Å, nå ble jeg letta Marregutt, jeg liker ikke buffalo-sko! :smilbla:

Endret av loffen
Gjest Marregutt
Skrevet

:hoho:

Å, nå ble jeg letta Marregutt, jeg liker ikke buffalo-sko! :smilbla:

Hvem gjør vel det? Til og med fremtiden kommer til å ønske å kvitte seg med dem fort. De må bare gjennom "trendsyklusen". Noe du lurer på som du bekymrer deg over? Kan finne det ut for deg. F.eks hvem som er president i USA i 2021? Eller om Norge får OL i 2022, og om Johaug stiller (som hun ikke kunne gi klart svar på i går).

Skrevet

Det med buffalo-skoene gjorde meg glad, da er liksom fremtiden sikra :fnise:

Gjest Marregutt
Skrevet

Det med buffalo-skoene gjorde meg glad, da er liksom fremtiden sikra :fnise:

Jepsi Pepsi, det skal være Snickers og Twist! Buffalosko er helt jæævliii

Skrevet

Spiser folk middag i pilleform i fremtiden, eller får de superkonsentrert næring intravenøst fra en pose som de bærer med seg?

Gjest Marregutt
Skrevet

Spiser folk middag i pilleform i fremtiden, eller får de superkonsentrert næring intravenøst fra en pose som de bærer med seg?

Det spørs når i fremtiden du mener. I morgen spiser vi fortsatt mat. I 2020 spiser vi hverandre på grunn av ny finanskrise. Men i 2032 kommer mat i all ønsket form. Det betyr at man skriver inn på PCen sin (som selvfølgelig er tynn som papir) hvordan form man vil ha det i, og hva man vil ha. Så "printer den det ut gjennom USB-inngangen sin. Det betyr altså at du kan få egg og bacon i flytende form en klein søndag, eller du kan få pils i burger form, eller pils i pita om du vil ha!

Det har også kommet mange nye retter, og man har også tran som smaker grønn Xtra:)

Skrevet

Jepsi Pepsi, det skal være Snickers og Twist! Buffalosko er helt jæævliii

Hehe, tror ikke det fins ord som dekker hvor stygge de er... Er egentlig ikke så interessert i å vite hva som skjer i fremtiden (bortsett fra det med buffalo da :b), men hadde vært greit å vite om det blir gøy på lørdag eller om jeg bare skal holde meg inne ;)

Skrevet

:spise: mm høres fantastisk ut!

Hvordan fyller dere på denne matprinteren da - for den må vel fylles på med noe, på samme måte som nåtidens printere må fylles på med papir og blekk?

Gleder meg til fremtiden!

Men 2020 blir et skummelt år; jeg får tilbringe det året som en underlig nøgen en på en gråsprengt ø, så er jeg trygg.

Gjest Marregutt
Skrevet

Hehe, tror ikke det fins ord som dekker hvor stygge de er... Er egentlig ikke så interessert i å vite hva som skjer i fremtiden (bortsett fra det med buffalo da :b), men hadde vært greit å vite om det blir gøy på lørdag eller om jeg bare skal holde meg inne ;)

Det spørs hvor du skal. Om du skal ut i Oslo kan du støte på regnbyger, og bomme HEEELT på kombinasjonen kjole og buffalo sko

Skrevet

Det spørs hvor du skal. Om du skal ut i Oslo kan du støte på regnbyger, og bomme HEEELT på kombinasjonen kjole og buffalo sko

Oslo it is! Men dårlig med buffalo sko.. holder meg på bakken med converse jeg :b og regn tåler jeg... merker vel ikke det i fylla anyways :unsure:

Gjest Marregutt
Skrevet

Oslo it is! Men dårlig med buffalo sko.. holder meg på bakken med converse jeg :b og regn tåler jeg... merker vel ikke det i fylla anyways :unsure:

Det er kanskje sant, men dra ut! Du får en bra kveld. MEn uansett, pass deg for mørke hjørner og skumle karer. Og husk å bestille mild kebab når du skal hjem. Jeg kan se her at hvis du bestiller sterk,så blir du kvalm :)

Skrevet

Det er kanskje sant, men dra ut! Du får en bra kveld. MEn uansett, pass deg for mørke hjørner og skumle karer. Og husk å bestille mild kebab når du skal hjem. Jeg kan se her at hvis du bestiller sterk,så blir du kvalm :)

Æsj så kjedelig, jeg liker den jo sterk... :sjokkert: Men skal prøve å huske det jeg, takk for tipset ;)

Gjest Marregutt
Skrevet

Æsj så kjedelig, jeg liker den jo sterk... :sjokkert: Men skal prøve å huske det jeg, takk for tipset ;)

Bare hyggelig. Han kjekke karen du møter på vei hjem kommer til å bli skremt av ånden din om du kjøper sterk og forresten. Dersom du ikke kjøper sterk, så gir han deg en sjanse :)

Skrevet

Har dere værmaskiner som sikrer vintersnø i fjellet og deilige, varme somre i fremtiden?

Og kommer jeg og gubben til å få barn?

Gjest fersk lærer
Skrevet

Hva er det som venter i den nærmeste fremtiden på meg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...