AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Hva er beste uteplassen i trondheim hvis man er 25 år, og det helle skal være funky og lounge enn rock?
spinnwild Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Hva med Crash? Ikke det at jeg har stor peiling på dette området, henger på rockestedene Men hører at Crash har fått til noe bra
Gjest Katten. Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Crash er det mye av BI-folkene som henger på. I tillegg er det latterlig varmt og forbanna høy musikk. Downtown er jo et godt alternativ, da det er så mange forskjellige barer å velge imellom der.
cellar Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Crash synes jeg har blitt mer og mer "fjortisplass". Vanskelig å prate sammen. Alltid MYE folk. Er en stund siden jeg har vært ute i Trondheim nå, så kanskje det har forandra seg? Downtown er jo et alternativ, eller Frakken kanskje.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 jeg stemmer for Kos eller Bari. Litt høy gamlisfaktor på Bari, men helt greit. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg likte godt Downtown i forhold til musikken, men det var sinnsykt mye folk der. Ricks likte jeg, men de er jo nedlagt nå. Familien har nok mer rocka musikk, men samtidig litt av hvert. Frakken har jeg hørt er for de over 40.
Schotten–Baumann Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 (endret) Har de ikke en rød murstensbygning som de kaller for Samfundet? Merkelig by og merkelige mennesker. Tror utelivet er så som så. Det er vel bare en eller to gater med utesteder? Har du gått ut et par ganger så kan du banne på at du treffer mer eller mindre de samme folkene hver bidige helg. Kjedelig sted. Endret 26. september 2011 av Schotten–Baumann
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Jeg elsker å gå ut i Trondheim, men er ikke så glad i de typiske dansestedene. Familien er bra, absolutt ikke mye rock, men er vel ikke akkurat lounge heller. mikrobryggeriet er bra for de som liker god øl og litt roligere stemning. Samfundet er kjempegøy og veldig forvirrende om du er skikkelig på fylla Der har du jo flere steder å velge mellom også. Brukbar kan være helt ålreit.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Vega var ikke så verst. Er kun en etasje,så man slipper å sjangle opp og ned 3 etg om man mister vennene sine. Akkurat passe stort dansegulv også, og musikken er ikke så verst heller. Siden det er 23 års grense så er det ikke mye fjortisfaktor der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå