Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært blond hele livet - er lys fra naturens side. Jeg har de siste årene stripet håret litt lysere, men siden håret mitt er så lyst har jeg sluppet å bleke det. Nå i det siste har jeg tenkt på å farge det mørkt. Vet ikke helt om jeg tør det, noen påstår at min naturlige hårfarge vil bli mørkere da, men det vet jeg ikke om stemmer.

Tror dere en som er lys i huden vil passe mørkt hår? Jeg har først lyst til å farge det lysebrunt før jeg farger det enda mørkere. Jeg er veldig lys i huden og har brune øyne. Pga. øyenfargen tror jeg at jeg passer mørkt hår - men jeg vet ikke... Blir en veldig stor overgang å gå fra lyst til mørkt hår... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pigmentene i håret ditt kan ikke endre seg på grunn av farge, men det kan virke som etterveksten er mørkere fordi den ikke får den samme solblekingen resten av håret fikk før :)

Kan godt hende du kler det! Har vært borti mange blondiner som kler mørkt hår. Men det er ikke alltid like lett å farge det tilbake om du angrer, så vær helt sikker først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...