Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det var en lang masteroppgavetråd her tidligere, men den var laaang og mange ser ut til å ha levert allerede. Jeg prøver meg derfor på en ny tråd og håper flere vil være med!

Jeg er ferdig med alle eksamener, forelesninger osv og har nå bare selve masteroppgaven igjen. Målet er å bli ferdig til juni 2012. Jeg henger desverre litt etter fordi jeg har byttet tema og er derfor spent på om jeg skal klare å få det til. Jeg skal nemlig prøve å skrive mens jeg er hjemme i mammapermisjon...

Akkurat nå er motivasjonen på topp og håper jeg får en god flyt fremover. Men jeg vet jo at det naturligvis vil gå litt opp og ned, og da kan det være kjekt med motivasjon og tips/råd her inne!

Flere som vil være med?

Kaller meg bare masterjenta her inne, for jeg har lyst til å være anonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver også masteroppgave dette året, skal levere i mai. Akkurat nå tror jeg en motivasjonstråd som denne kan være midt i blinken for meg da jeg nettopp har starta i 50% stilling ved siden av skolen, og synes det er veldig gøy å jobbe :P dermed er det vanskeligere å prioritere skolen enn jeg hadde trodd, men må bare få det til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...