AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Jeg pleier å farge håret mitt hjemme. Har alltid gjort det, vil alltid komme til å gjøre det. Kjøpte min faste farge hos Cubus (Loreal Preference eller noe sånt). Jeg åpner, som jeg aldri pleier å gjøre uansett, ikke pakken for å se nedi. Jeg betaler, drar hjem, og finner den frem i dag for farging bare for å finne at flasken med sånt hvitt melke-ish greier i ikke ER der. Noen har tatt den ut! Jeg vet at det ikke er hverken meg eller samboer, så en eller annen tåpelig kunde hos Cubus må ha gjort dette. Uansett, jeg skal reise bort på fredag og ville liksom veldig gjerne få farga håret mitt i dag. På nærbutikken selger de Garnier sin vanlige Nutrise-hårfarge. Jeg får av ulike grunner ikke reist til byen før fredag. Er det noen her som med 100% sikkerhet kan fortelle meg om jeg kan benytte meg av flasken i Garnier sin hårfarge sammen med farge fra Loreal??
Gjest Consensio Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Husker ikke om jeg har blandet akkurat de to merkene, men jeg blandet ofte hårfarge når jeg farget håret.
Lykkelitenen Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 (endret) Ring l'oreal sin kundeservice og spør Nr. står på boksen du har kjøpt og siden l'oreal også produserer nutrisse vil de kunne fortelle deg om det går ann å blande de to. Og går det ikke ann å blande kan du bare kjøpe samme fargen i nutrisse, siden de to har så godt som like farger og heller klage til cubus når du kommer tilbake. Endret 21. september 2011 av Lykkelitenen
Gjest Syffe Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg skal bare bruke den utblandingsgreia, ikke fargen. Så jeg ser jo i grunn ikke problemet. De er vel de samme stort sett, eller? Men takk for tipset, Lykkelitenen! Det skal jeg gjøre i morgen Har ikke funnet samme farge noen andre steder desverre. Bruker lys ask mahogni (etter at de tok bort lys beige brun).
Lykkelitenen Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Men utblandingsvesken er ikke lik på alle hårfargene, derfor bør du ringe og forhøre deg først Om du blander en utblandingsveske med en fargecreme som ikke er ment å blandes med denne kan du risikere at resultatet blir feil. Som skrever, L'oreal produserer også garniger, så det er stor sjangse for at det går, men forhør deg først, da det er greit å være sikker enn å risikere ugjevnt hår som ikke tar farge
-Turtle Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Hvis det er Lóreal som produserer begge, så går det kanskje. Men jeg ville ikke tatt sjansen :S For det finnes mange forskjellige vannstoff (eller melke-ishgreier som du kaller det:P).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå