Gå til innhold

Litt sopp på penis....

straamann

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et lite sopputbrudd på penis, tror det kom etter heftig sex med dama i helgen, da hun var veldig våt, ga meg oralsex etc og vi holdt på lenge. Jeg tenker at dette kan ha ført til sopputbrudd hos meg, siden jeg kanskje ikke var forsiktig nok med å rengjøre meg etterpå.

Har soppen under kontroll nå (haha), men får fortsatt et hvitt belegg under forhuden etter noen timer. Bør jeg la være å ha sex med dama i dag, selv om man ikke merker soppen når jeg rengjør meg rett før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke er helt kvitt soppen, kan du smitte henne med den. I verste fall kan hun smitte deg igjen etterpå, og så har dere en ond sirkel.

Jeg ville ventet til jeg ble helt kvitt det. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør få behandling hos lege eller på apotek, og det bør hun også, hvis ikke vil dere gi det fram og tilbake til hverandre. Du blir ikke kvitt den bare ved å vaske deg, og du fikk den heller ikke ved ikke å vaske deg.

Du har nok fått sopp av henne i utgangspunktet, jeg har aldri hørt om at man får sopp av sexen i seg selv.

http://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Underlivssopp/Oversikt.aspx

Soppinfeksjon hos menn

Noen menn får en sjelden gang soppinfeksjon på penishodet/under forhuden. Det er sjelden at sopp fra skjeden smitter til partneren, og partner uten symptomer trenger ingen behandling.

Symptomer på soppinfeksjon hos menn er rød, hissig og kløende hud med ostete belegg eller utflod. Første gang en opplever slike symptomer bør en kontakte legen for å få bekreftet diagnosen. Legen kan vurdere hva som er årsaken til soppinfeksjonen, f.eks om den kan forårsakes av trang forhud.

Det finnes ingen reseptfrie legemidler til behandling av sopp i underlivet hos menn.

Endret av KateW
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør få behandling hos lege eller på apotek, og det bør hun også, hvis ikke vil dere gi det fram og tilbake til hverandre. Du blir ikke kvitt den bare ved å vaske deg, og du fikk den heller ikke ved ikke å vaske deg.

Du har nok fått sopp av henne i utgangspunktet, jeg har aldri hørt om at man får sopp av sexen i seg selv.

http://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Underlivssopp/Oversikt.aspx

Hm, ja.... det nok mulig. For jeg har aldri hatt problem med sopp før.. hvertfall ikke på 5-6 år, og ingen forandringer i hygiene eller livsstil den siste tiden. Godt mulig at hun har litt sopp, uten at vi har merket noe til det, og så har hun smittet meg.

Men dør ikke soppen om man holder penis tørr, dvs drar frem forhuden og lar den bli der hele dagen? Da skapes det ikke fuktig miljø under forhuden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du seriøs? på apoteket finnes det kur mot sopp som både du og kjæresten din kan ta.. reseptfritt. både salve og en ting hun kan putte inn i kjeden. ta på kondom til kuren er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå har jeg begynt å smøre på canesten tre ganger daglig... men det tar vel gjerne noen dager før det virker?

Min kjære bekreftet forøvrig at hun var kilden til utbruddet, i forbindelse med endret PH-verdi i skjeden ved bruk av et uortodokst prevensjonsmiddel. Min penis ble dermed badet i base, noe som har satt i gang en heftig soppsesong der nede. Synd den ikke er spiselig. :tristbla:

Endret av straamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags da uortodoks prevensjonsmiddel?

Vet ikke... visstnok en slags p-piller som ikke er ofisielle p-piller. damen liker ikke bivirkningene av de "vanlige"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står på bruksanvisningen hvor lenge man skal ta det? synes jeg husker ca 7 dager? akkurat som fotsopp.. :gjeiper: hjelper forresten ikke hvis bare du tar det. hun burde i tillegg til krem ta en vaginalstikkpille fra canesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...