missfidget Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Vurdere en kjøp fra Look Fantastic, men kan ikke bestemmer meg. Jeg har erfaring med både Redken Extreme og Color Extend men vil prøv noe annet. Noen som har prøvd Headstrong? Jeg har forresten langt hår, farget, som varierer mellom normalt og tørr, som trenger volum!
Gjest Étoile Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Jeg var ikke særlig fornøyd med Headstrong. Den gav volum, men jeg synes den tørket ut håret mitt så jeg ville ikke brukt den hvis håret ditt allerede er litt tørt. Vet dessverre ikke om noen andre gode volum shampoer.
missfidget Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2003 Jeg var ikke særlig fornøyd med Headstrong. Den gav volum, men jeg synes den tørket ut håret mitt så jeg ville ikke brukt den hvis håret ditt allerede er litt tørt. Vet dessverre ikke om noen andre gode volum shampoer. Hmm. Okei, men det var greit å få din mening! Har prøvd Kerastase, det likte jeg. Hva om All Soft? Er bare redd det er litt for mye og at håret ble fett av det.
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Jeg har prøvd både Color Extend og All soft. Har aldri hatt så fælt hår som da jeg brukte Color. All soft er definitivt favoritten.
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Hvis du ikke på liv og død MÅ handle på lookfantastic, anbefaler jeg volumshampoen til Sebastian (i Shaper-serien). Den gir volum, men gir også glans og masse fuktighet til håret. Og så lukter den vanvittig godt! DEN skal jeg kjøpe neste gang jeg skal til frisøren. www.hqhair.com fører noen av produktene til Sebastian, og de sender også billig til Norge (men jeg tror ikke de har akkurat disse produktene)
Gjest Étoile Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Hmm. Okei, men det var greit å få din mening! Har prøvd Kerastase, det likte jeg. Hva om All Soft? Er bare redd det er litt for mye og at håret ble fett av det. Jeg har stort sett vært mye mer fornøyd med produkter fra kerastase enn redken. Hvis du ønsker volum tror jeg ikke All Soft er tingen. Har ikke prøvd shampoen, bare kuren, og den gjør håret mitt panneflatt og så glatt at det er helt umulig å gjøre noe med det. Fra Kerastase er den grønne serien for tørt/slitt hår kjempegod, spesielt balsamen som heter Ciment Anti Usure eller noe sånt er god. Håret blir ikke for tungt av det heller.
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har stort sett vært mye mer fornøyd med produkter fra kerastase enn redken. Hvis du ønsker volum tror jeg ikke All Soft er tingen. Har ikke prøvd shampoen, bare kuren, og den gjør håret mitt panneflatt og så glatt at det er helt umulig å gjøre noe med det. Fra Kerastase er den grønne serien for tørt/slitt hår kjempegod, spesielt balsamen som heter Ciment Anti Usure eller noe sånt er god. Håret blir ikke for tungt av det heller. Étoile, igjen er jeg enig med deg... Jeg liker heller ikke Redken noe særlig, og er glad den dagen Color Extend-sakene er tomme. Og den balsamkuren fra Kerastase er USLÅELIG.
Gjest Étoile Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 vi er enige i mye på dette området ja! Tar meg selv i å bruke dobbelt så mye shampo som jeg trenger av Redken Extreme som jeg bruker nå, gleder meg sånn til å bli kvitt den... :oops: Kanskje jeg skal prøve meg på Sebastian neste gang, aldri prøvd annet enn molding mudd derfra... Hva heter den shampoen du synes var god?
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Den heter hmm... Shaper Volume Boost, tror jeg det var. Hvit rund flaske med svart stripe. Nyyyyydelig lukt. Balsamen gir masse fukt, men tynger ikke ned håret. Skal til frisøren den 23., og da blir det kjøpt ny forsyning. Må jo hamstre litt når jeg skal til Nederland. Nå blir det min tur å ha avstandsforhold
Gjest Étoile Skrevet 3. desember 2003 #10 Skrevet 3. desember 2003 Får skrive den på ønskelisten min kanskje. Den blir bare lengre og lengre... Nederland høres interessant ut du! Være borte lenge? Kupper hele tråden til Melissa her - Sorry!
Musemor Skrevet 3. desember 2003 #11 Skrevet 3. desember 2003 I motsetning til de andre jentene her er jeg kjempefornøyd med Redken Headstrong!! Jeg har tynt, fint blondt hår og jeg får masse volum av denne shampoen!! Og det er fortsatt like mykt :D
Lillebi Skrevet 3. desember 2003 #12 Skrevet 3. desember 2003 Jeg kjenner noen som er veldig fornøyd med den. Jeg tror det har litt å si hvilken balsam du bruker også. For mitt stripede hår blir det ikke nok fuktighet...
missfidget Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2003 Siden jeg har funnet ut frisøren min kommer på jobb neste onsdag, så har jeg bestilt time for klipp og farging, siden jeg har ventet på henne i nesten et år (hun har vært ute om permisjon)! Gleder meg såååå veldig. Så må jeg bare kjøpe Redken Color Extend fordi jeg synes den holder rødt farger veldig lenge........Har bestilt Color Extend pakke på tilbud hos Lookfantastic og den spray'en som heter...Total Recharge.....Gleder meg. Og prisen var så bra! Hadde jeg kjøpt dette i butikken hadde det vært dobbelt plus! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå