Bernina Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Restauranter med god mat og stemning. Gjerne en bar i tilknytning.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Restauranter med god mat og stemning. Gjerne en bar i tilknytning. De er i grunn like alle sammen, det er en "stripe" med restauranter og barer der. Den vi likte best husker jeg ikke navnet på, men i hovedgata er det et slags lite torg og der er det en restaurant som ligger opp en trapp på sjøsiden. Enorme posjoner og helt greit ellers. Men de er jo sånne turitplasser alle sammen.
Moscato Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Mener du at vi skal søke opp reiser for deg? Hvorfor i all verden gjør du ikke det selv? Halve poenget med hoppepåturer er jo at man søker litt tilfeldig og velger blant det som er ledig. Du kan gjøre det, og så heller spørre her om folk har erfaringer med det du har funnet. Vi vet jo verken budsjett, antall reisende og alder eller noen andre preferanser du kunne finne på å ha.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Mener du at vi skal søke opp reiser for deg? Hvorfor i all verden gjør du ikke det selv? Halve poenget med hoppepåturer er jo at man søker litt tilfeldig og velger blant det som er ledig. Du kan gjøre det, og så heller spørre her om folk har erfaringer med det du har funnet. Vi vet jo verken budsjett, antall reisende og alder eller noen andre preferanser du kunne finne på å ha. Hun spør etter restauranter og barer på et bestemt sted (Platanias)! Les innlegget! Det er da uansett ikke noen grunn til å ta den tonen der, uansett hva folk spør om. 2
loffen Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Anbeafaler Liofito like ved torvet, Vigli og Astrea oppe i høyden, og Café Café Cocktailbar midt på torvet. Gå en tur til Agia Marina og spis på Mitsos. God tur, heldiggriser!
loffen Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Mener du at vi skal søke opp reiser for deg? Hvorfor i all verden gjør du ikke det selv? Halve poenget med hoppepåturer er jo at man søker litt tilfeldig og velger blant det som er ledig. Du kan gjøre det, og så heller spørre her om folk har erfaringer med det du har funnet. Vi vet jo verken budsjett, antall reisende og alder eller noen andre preferanser du kunne finne på å ha. Har du lest det TS skrev egentlig?
Moscato Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Unnskyld,da misforsto jeg! Tonen min var da ikke ille? For øvrig er jeg enig med første AB her, alt er like turistbefengt og veldig likt. Sikkert noe av grunnen til at jeg oppfattet det som om ts også spurte etter hotell. For det er der forskjellene ligger.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Unnskyld,da misforsto jeg! Tonen min var da ikke ille? Jo, det synes jeg. Du starter innlegget ditt med "Mener du at vi skal..." og så kommer "Hvorfor i all verden skal vi..." og det synes jeg var ufint. Da hadde jeg heller latt være å svare. Det er pga slike svar mange synes det har blitt utrivelig her inne. 2
Bernina Skrevet 21. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2011 (endret) Unnskyld,da misforsto jeg! Tonen min var da ikke ille? For øvrig er jeg enig med første AB her, alt er like turistbefengt og veldig likt. Sikkert noe av grunnen til at jeg oppfattet det som om ts også spurte etter hotell. For det er der forskjellene ligger. Når overskriften er "Hoppepåtur til Platanias Kreta" med undertekst: "Kan noen anbefale restauranter?" - så regner jeg med at folk forstår at det er restauranttips i Platanias jeg er ute etter. Hoppepåturen er allerede bestilt den og vi skal bo på et hotel som heter Blue Sea (med Apollo). Jeg har aldri vært der før og har derfor ingen anelse om at det er turistbefengt og veldig likt alt sammen.... Derfor jeg spør etter restauranttips, fordi jeg ikke vet. Selv om mye er likt: noen steder må vel skille seg litt ut. Kvalitet, service, stemning, hyggelige lokaler osv..... Endret 21. september 2011 av Bernina
loffen Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Har du ikke sett svaret mitt med abefalinger eller?
Bernina Skrevet 22. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2011 Har du ikke sett svaret mitt med abefalinger eller? Jojo!!! Og tusen takk, det er notert. Mitt innleggg over her var myntet på hun Muscato.... En liten presisering av hva jeg mente, ettersom det var så uklart i mitt startinnlegg......
Moscato Skrevet 22. september 2011 #12 Skrevet 22. september 2011 Er på mobil/tab og ser derfor ikke undertekster. Igjen, unnskyld. Håper ikke dagen din ble fullstendig ødelagt!
Bernina Skrevet 22. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2011 Er på mobil/tab og ser derfor ikke undertekster. Igjen, unnskyld. Håper ikke dagen din ble fullstendig ødelagt! Hehehe... nei dette har jeg ikke ofret mye tanker du.... det er lov å misforstå!!
Cava Queen Skrevet 22. september 2011 #14 Skrevet 22. september 2011 Symposium, god mat og god service. Også ble jeg litt imponert over at de hadde en spesiell meny for matallergikere. Ligger midt i hovedgata.
Gjest otrivin Skrevet 22. september 2011 #15 Skrevet 22. september 2011 Reis til Chania. Dritmye gode restauranter der
Bernina Skrevet 22. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2011 Reis til Chania. Dritmye gode restauranter der Har tenkt oss på dagstur inn dit ihvertfall. Noen spesielle steder vi bør gå og spise lunch?
Pippi92 Skrevet 24. september 2011 #17 Skrevet 24. september 2011 Dere skulle bo på blue sea? Om jeg husker rett, ligger det ganske langt fra klasen hvor de fleste og beste restaurantene ligger.. Dere må nok belage dere på å gå et stykke, men kan være jeg husker feil. Vi var på en restaurant som lå på vei opp på den lille toppen, husker ille hva den het, men den hadde et slags stråtak.. Det var god utsikt, hyggelige servitører og god mat! Ellers anbefaler jeg bare å gå inn på en restaurant hvor det gjerne er en del folk for da vet du at maten er god det er massevis å velge mellom, og vi spiste godt hver dag.
Gjest otrivin Skrevet 24. september 2011 #18 Skrevet 24. september 2011 Har tenkt oss på dagstur inn dit ihvertfall. Noen spesielle steder vi bør gå og spise lunch? Skulle gjerne forklart, har bilder av noen restauranter kan se om jeg får lagt de ut etterpå Men lunsj, gå til fontenen i midten, så går dere videre mot den høyre side av den L-formede havnen, forbi det ruinhotellet også restaurant nr 2/3 (den før er lagt ned så dere ser hvilken det er). MONGO deilig mat!! Og på kvelden har de en sånn restaurant med UTROLIG hyggelige folk som snakker norsk, den ligger som nr 4 eller 5 på venstresiden. Den er stor og i beige og røde farger. Det henger norsk, svensk og sånn flagg. Ellers bør dere gå i en sånn bakgate, det er en handlegate som ligger første til venstre på venstresiden av havnen (du ser det), så går du til det kommer en kafe på siden, da går dere til venstre, så første til høyre. NYDELIG restaurant. skal se om jeg finner et kart eller noen bilder KOm på en annen fin også ja!! Eh, ja, prøver med kart etterpå
Gjest Nanette Skrevet 24. september 2011 #19 Skrevet 24. september 2011 (endret) Vanilia (eksellent service og nydelig mat), Karma, Panorama og en til oppe i høyden i gamlebyen som jeg ikke husker navnet på, men utrolig fin utsikt og stemning. Endret 24. september 2011 av Nanette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå