Marjat Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Heisann! Jeg er en gutt(føles fremdeles ikke naturlig å skrive mann) på 27 år og er av typen evig singel. Det er kanskje ikke helt sant siden jeg var i et kort forhold for rundt 3 år siden, men det ble ingen suksess. Før og etter den tid har jeg vandret rundt som singel og det går forsåvidt greit, men det hadde jo vært veldig kjedelig hvis dette skulle vedvare livet ut. Siden jeg nå begynner å bli litt voksen ser jeg for meg at det kan bli litt "pinlig" å ha så lite erfaring å banke i bordet med hvis det nå skulle dukke opp en flott jente i livet mitt. Sist jeg hadde sex begynner å bli noen år siden så der har jeg ikke rare akrobatikken å vise til i senga. På den måten tror jeg det kanskje kan bli som at jeg begynner med blanke ark å må lære meg ting de fleste andre begynte å lære i en yngre alder. Det som kanskje frustrerer meg mest er når venninner "ikke skjønner at en som meg kan gå rundt å være singel hele tiden", men likevel har de eneste orgasmene mine i de senere år kommet for egenhånd. Bokstavelig talt. Leste et gøyalt uttrykk på nettet for en tid tilbake som er ganske treffende for min egen del. "You make them laugh, he makes them come", og der kjenner jeg meg absolutt igjen. Har ingen problemer med å snakke med jenter å ha en morsom tone, men det blir ikke noe mer enn det. Når det gjelder utseendet mitt så tror jeg det er ganske normalt, men jeg er ganske tynn. Tikker inn på rundt 72kg og er 182cm høy så her er det ikke så mye å være glad i dessverre. Men nå skriver jeg mye om ingenting, det jeg egentlig lurte på var: Ville dere(jentene her inne) sett på det som problematisk å møte en type i en alder av 27 år med så lite erfaring?
Wunderbarbara Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Nei det ville ikke vært noe problem - heller et pluss! 27 er jo ingen alder, og jeg tror det er vanlig å være singel så lenge. 1
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 nesj!!! sånn må du ikke tenke! kjenner ingen jenter som tenker på den måten..det finnes sikkert en del, men som sagt så kjenner jeg ikke til noen ikke tråkk deg selv ned og tenk så mye på dette, når du finner ei jente så ta det heller skritt for skritt så blir du kjent med henne underveis. ps. all erfaring i verden gjør deg ikke kjent med akkurat DEN jentas kropp. vi er svært forskjellige vet du 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Nei, absolutt ikke. kjærsten min var nok litt som deg før vi ble sammen, bare at han var litt yngre og jeg den første for han. Jeg tenkte egentlig ikke noe over det, noen er jo bare sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Gjør ingenting! Jeg blir alltid så irritert på realitysåper hvor man snakker om at det er en ulempe at folk har liten erfaring med å være i forhold. Det spiller jo ingen rolle! Det eneste som betyr noe, er hvordan du og din utvalgte har det sammen. Akrobatikk i senga er overvurdert. Mye viktigere å ta det med ro og finne hennes ømme punkter. 7
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Gjør ingenting! Jeg blir alltid så irritert på realitysåper hvor man snakker om at det er en ulempe at folk har liten erfaring med å være i forhold. Det spiller jo ingen rolle! Det eneste som betyr noe, er hvordan du og din utvalgte har det sammen. Akrobatikk i senga er overvurdert. Mye viktigere å ta det med ro og finne hennes ømme punkter. jepp! 2
Gjest strykebrett Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Ser ikke på det som noe problem i det hele tatt. Personlig syns jeg egentlig det er mer skummelt med folk under 30 som har hatt 5-10 forhold bak seg, for da tenker jeg gjerne at de tar litt lett på det å inngå et forhold og at de kanskje ikke er så nøye med hvem de velger/er litt desperate. Vil heller ha en mer selvstendig person som greier seg selv og ikke er så avhengig av partneren. Når det gjelder sex så er jo det noe man finner ut av sammen. I et forhold skal man jo forhåpentligvis ha sex mange ganger gjennom flere år, så man trener seg jo litt opp etterhvert og finner ut hva en selv og partneren liker. Derfor kreves det jo ingenting forkunnskaper Ikke vær så streng med deg selv, du er sikkert en kjempebra kar
Rofl Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Har det litt som TS pluss at jeg er sjenert og syntes jenter er skummle Men det hjelper å lese denne tråden 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 er nok ikke noe problem det. finenr du ei jente som liker deg som den du er, og du ikke er så sjenert i senga (bare ligger der og ikke tør komme med innvendinger om hva du liker, og heller ikke spør henne hva hun liker) så går det nok greit. Nå har kjæresten min hatt sex mer enn deg før, men det er likevel viktig at vi har en god kommunikasjon når det gjelder sex.. og vi har også prøvd og feilet. sånn hører til uansett om man er erfaren eller ikke.
Status Quo Skrevet 21. september 2011 #11 Skrevet 21. september 2011 Ser ikke på det som noe problem i det hele tatt. Personlig syns jeg egentlig det er mer skummelt med folk under 30 som har hatt 5-10 forhold bak seg, for da tenker jeg gjerne at de tar litt lett på det å inngå et forhold og at de kanskje ikke er så nøye med hvem de velger/er litt desperate. Vil heller ha en mer selvstendig person som greier seg selv og ikke er så avhengig av partneren. Helt enig i dette!! 1
jente27 Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 ser det absolutt ikke som noe problem jeg heller! jeg vil heller være sammen med en med lite erfaring enn en som har vært i haugevis med forhold tidligere!! ville følt meg enda mer spesiell og beæret for å få lov til å være sammen med deg dessuten er ingen forhold like så en må uansett bruke tid på å bli kjent med hverandre og finne ut hvordan en ønsker å ha det sammen. Lykke til videre
womenwomen Skrevet 21. september 2011 #13 Skrevet 21. september 2011 Heisann! Jeg er en gutt(føles fremdeles ikke naturlig å skrive mann) på 27 år og er av typen evig singel. Det er kanskje ikke helt sant siden jeg var i et kort forhold for rundt 3 år siden, men det ble ingen suksess. Før og etter den tid har jeg vandret rundt som singel og det går forsåvidt greit, men det hadde jo vært veldig kjedelig hvis dette skulle vedvare livet ut. Siden jeg nå begynner å bli litt voksen ser jeg for meg at det kan bli litt "pinlig" å ha så lite erfaring å banke i bordet med hvis det nå skulle dukke opp en flott jente i livet mitt. Sist jeg hadde sex begynner å bli noen år siden så der har jeg ikke rare akrobatikken å vise til i senga. På den måten tror jeg det kanskje kan bli som at jeg begynner med blanke ark å må lære meg ting de fleste andre begynte å lære i en yngre alder. Det som kanskje frustrerer meg mest er når venninner "ikke skjønner at en som meg kan gå rundt å være singel hele tiden", men likevel har de eneste orgasmene mine i de senere år kommet for egenhånd. Bokstavelig talt. Leste et gøyalt uttrykk på nettet for en tid tilbake som er ganske treffende for min egen del. "You make them laugh, he makes them come", og der kjenner jeg meg absolutt igjen. Har ingen problemer med å snakke med jenter å ha en morsom tone, men det blir ikke noe mer enn det. Når det gjelder utseendet mitt så tror jeg det er ganske normalt, men jeg er ganske tynn. Tikker inn på rundt 72kg og er 182cm høy så her er det ikke så mye å være glad i dessverre. Men nå skriver jeg mye om ingenting, det jeg egentlig lurte på var: Ville dere(jentene her inne) sett på det som problematisk å møte en type i en alder av 27 år med så lite erfaring? Nei ! Ingen problem for meg at mannen er uerfaren eller litt fomlete i starten,de fleste menn er jo det med ny dame.Jeg er trygg på meg selv og har erfaring selv og vet hva som skal til for at sexen skal bli bra -og klarer å kommunisere det godt også til en partner.Og det vil komme deg til gode i sengen også.Nemlig at jeg kan gjøre ting lettere for deg.Ved at jeg vet selv hvordan jeg ønsker det og jeg lettere kan vise deg det og hvordan : ).En uerfaren jente som er veldig SJENERT og tafatt selv vil nok bli MYE MYE vanskeligere for deg å " få til " i sengen.Enn ei med erfaring og som er trygg på seg selv.Der verste du kan finne deg som veldig uerfaren mann,er en utrygg og veldig sjenert og tilbakeholden & passiv jente uten erfaring.Forde hun kan ikke bidra eller hjelpe deg å få ting til å fungere i sengen,så lenge hun ikke kjenner seg selv engang og ikke har noen erfaring med menn heller eller sex . På 1,2,3 skulle jeg lært deg opp til å bli min super-elsker : )Det skal så lite til.Er bare viljen og lysten det står på: ) Og dersom man ikke er sjenert.Klarer man dette så mye lettere : ) Ikke bekymre deg for dette i det hele tatt.Går så bra så. 2
womenwomen Skrevet 21. september 2011 #14 Skrevet 21. september 2011 Nei ! Ingen problem for meg at mannen er uerfaren eller litt fomlete i starten,de fleste menn er jo det med ny dame.Jeg er trygg på meg selv og har erfaring selv og vet hva som skal til for at sexen skal bli bra -og klarer å kommunisere det godt også til en partner.Og det vil komme deg til gode i sengen også.Nemlig at jeg kan gjøre ting lettere for deg.Ved at jeg vet selv hvordan jeg ønsker det og jeg lettere kan vise deg det og hvordan : ).En uerfaren jente som er veldig SJENERT og tafatt selv vil nok bli MYE MYE vanskeligere for deg å " få til " i sengen.Enn ei med erfaring og som er trygg på seg selv.Der verste du kan finne deg som veldig uerfaren mann,er en utrygg og veldig sjenert og tilbakeholden & passiv jente uten erfaring.Forde hun kan ikke bidra eller hjelpe deg å få ting til å fungere i sengen,så lenge hun ikke kjenner seg selv engang og ikke har noen erfaring med menn heller eller sex . På 1,2,3 skulle jeg lært deg opp til å bli min super-elsker : )Det skal så lite til.Er bare viljen og lysten det står på: ) Og dersom man ikke er sjenert.Klarer man dette så mye lettere : ) Ikke bekymre deg for dette i det hele tatt.Går så bra så. Og PS ! Jeg har aldri flirt av en mann som har gjort tabber i sengen.ALDRI. Jeg har aldri heller hørt at mine veninner har gjordt det,aldri. De fleste jenter er såpass modne i topplokket at de forstår dette.De tabber seg sikkert ut selv også iblant.Ikke noe særlig om mannen skulle le da eller ? Nei,ikke bekymre deg for det heller.Helt unødvendige bekymringer. Og husk at sexen kan være kjempedeilig selv om jenta ikke opnår orgasme de første gangene eller du kanskje.Helt normalt at ikke allt klaffer perfekt med en ny og fremmend partner. De fleste par må øve seg litt ,før de finner en rytme som funker for begge : ) Damer forventer ikke orgasme hver enerste gang,de legger heller ikke skylda på mannen for manglende orgasme.Helt unødvendige tullete bekymringer.Som sagt er sex deilig også uten utløsning.Sex er godt uansett.Slapp av og nyt hverandre.Så kommer resten av seg selv etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #15 Skrevet 21. september 2011 Heisann! Jeg er en gutt(føles fremdeles ikke naturlig å skrive mann) på 27 år og er av typen evig singel. Det er kanskje ikke helt sant siden jeg var i et kort forhold for rundt 3 år siden, men det ble ingen suksess. Før og etter den tid har jeg vandret rundt som singel og det går forsåvidt greit, men det hadde jo vært veldig kjedelig hvis dette skulle vedvare livet ut. Siden jeg nå begynner å bli litt voksen ser jeg for meg at det kan bli litt "pinlig" å ha så lite erfaring å banke i bordet med hvis det nå skulle dukke opp en flott jente i livet mitt. Sist jeg hadde sex begynner å bli noen år siden så der har jeg ikke rare akrobatikken å vise til i senga. På den måten tror jeg det kanskje kan bli som at jeg begynner med blanke ark å må lære meg ting de fleste andre begynte å lære i en yngre alder. Det som kanskje frustrerer meg mest er når venninner "ikke skjønner at en som meg kan gå rundt å være singel hele tiden", men likevel har de eneste orgasmene mine i de senere år kommet for egenhånd. Bokstavelig talt. Leste et gøyalt uttrykk på nettet for en tid tilbake som er ganske treffende for min egen del. "You make them laugh, he makes them come", og der kjenner jeg meg absolutt igjen. Har ingen problemer med å snakke med jenter å ha en morsom tone, men det blir ikke noe mer enn det. Når det gjelder utseendet mitt så tror jeg det er ganske normalt, men jeg er ganske tynn. Tikker inn på rundt 72kg og er 182cm høy så her er det ikke så mye å være glad i dessverre. Men nå skriver jeg mye om ingenting, det jeg egentlig lurte på var: Ville dere(jentene her inne) sett på det som problematisk å møte en type i en alder av 27 år med så lite erfaring? Faktisk ville jeg ikke forventet så voldsomt mye av en 27 åring.Alder har egentlig ikke så mye å si. Har truffet menn på 40+ + som virker som om de er ganske uerfarne,når det gjelder visse elementære ting som forspill etc. Noen 20 + åringer kan faktisk være bedre i sengen enn enkelte 40+ åringer er....Nettopp pga erfaring og gode holdninger til sex.Personlighet.At man klarer å kommunisere med sin partner om sex er viktigere enn allt annet.Største problemet med sex oppstår når par ikke tør eller klarer å kommunisere om det... Alder har ikke så mye å si.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #16 Skrevet 21. september 2011 Bare positivt spør du meg viktig at man har vert alene litt
Fab! Skrevet 21. september 2011 #17 Skrevet 21. september 2011 Tror ikke du skal bekymre deg =) Alt ordner seg for snille gutter (og jenter) :D
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #18 Skrevet 21. september 2011 Slik du formulerer deg, nei. Jeg er i et langvarig forhold, og hadde jeg vært singel hadde jeg først og fremst sett etter hvordan du var som person, og om vi var kompatible - om jeg var forelsket i deg. Jeg hadde nok hatt mer erfaring i det å leve med en annen person over tid, opplevd endel ting selv som dukker opp i forhold, men disse tingene er jo slikt man opplever i vennerelasjoner også - bortsett fra sexdelen og den ekstra nærheten/kjemien. De to siste er jo noe du må bygge på nytt med hver nye partner, det er ikke en universal oppskrift man kan bruke på alle. Og det viktigste i et forhold er jo at man er sjenerøs og villig til å lytte til den andre, viser kjærlighet - og det blir man aldri utlært på. Har masse venninner som alltid har vært single(småromanser innimellom, men ingenting seriøst) - og de er alle attraktive, oppegående osv - men det har bare aldri blitt til noe mer. Det har ingenting med dem eller motparten å gjøre, det bare passer ikke helt virker det som. Jeg synes du høres superfin ut, jeg - både utseendemessig og personlig, og det er nok tilfeldigheter som gjør at du har vært singel til nå. Bedre at du er singel frem til du treffer ei du har lyst å være sammen lenge med enn å "kaste bort" tid på folk man egentlig ikke passer sammen med.
Ethereal Skrevet 21. september 2011 #19 Skrevet 21. september 2011 Jeg ville sett på det som litt problematisk, fordi jeg vet hvordan jeg selv var i mitt første forhold, på godt og vondt - men mest på vondt. For min del var det en veldig usikker opplevelse, som jeg lærte mye av. Mye av grunnen til at jeg er som jeg er i mitt nåværende forhold, kommer av hvordan jeg oppførte meg i forrige forhold.
womenwomen Skrevet 21. september 2011 #20 Skrevet 21. september 2011 Slik du formulerer deg, nei. Jeg er i et langvarig forhold, og hadde jeg vært singel hadde jeg først og fremst sett etter hvordan du var som person, og om vi var kompatible - om jeg var forelsket i deg. Jeg hadde nok hatt mer erfaring i det å leve med en annen person over tid, opplevd endel ting selv som dukker opp i forhold, men disse tingene er jo slikt man opplever i vennerelasjoner også - bortsett fra sexdelen og den ekstra nærheten/kjemien. De to siste er jo noe du må bygge på nytt med hver nye partner, det er ikke en universal oppskrift man kan bruke på alle. Og det viktigste i et forhold er jo at man er sjenerøs og villig til å lytte til den andre, viser kjærlighet - og det blir man aldri utlært på. Har masse venninner som alltid har vært single(småromanser innimellom, men ingenting seriøst) - og de er alle attraktive, oppegående osv - men det har bare aldri blitt til noe mer. Det har ingenting med dem eller motparten å gjøre, det bare passer ikke helt virker det som. Jeg synes du høres superfin ut, jeg - både utseendemessig og personlig, og det er nok tilfeldigheter som gjør at du har vært singel til nå. Bedre at du er singel frem til du treffer ei du har lyst å være sammen lenge med enn å "kaste bort" tid på folk man egentlig ikke passer sammen med. Er veldig viktig for god sex og sterk tenning at man faktisk føler seg sterkt nok tiltrukket av hverandre fysisk.Utrolig viktig.Er man betatt og småforelsket og kåt,ja da er sexen himmelsk deilig fra første stund ofte,selv om man er litt nye og fremmede for hverandre og allt ikke gjøres helt perfekt i sengen.Den beste sexen har man med folk man har sterke nok følelser for.Og føler sterk nok fysisk og psykisk tiltrekning til. Det er også avgjørende for om en kvinne faktisk vil ligge med deg eller ikke.Kvinner er veldig selektive,mer enn menn.Men jeg opplever at jeg nyter sexen extremt godt med en mann jeg tenner skikkelig på,selv om han er litt fomlete og uerfaren.Så hindrer det ikke min nytelse i det hele tatt.Med mindre han kommer på 2 sekunder da : ) Hvis hun er tennt på deg og føler seg sterkt tiltrukket av deg.Driter hun i om du er uerfaren.Hun er bare kjempeglad for å endelig få lov å kose med deg : ) Tar jo litt tid å kapre hverandre,og det er perioder med usikkerhet om man klarer det.Men når man klarer det endelig.Trofeet smaker aldeles NYDELIG UANSETT erfaring eller ikke...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå