Gå til innhold

Algarve?

Anbefalte innlegg

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Noen som har vaert der? Hva synes dere? Vi skal evt. dra tidlig i juli (bryllupsreise). Kan noen anbefale spesielle hoteller/omraader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på Algarve-kysten nå nylig, og synes at det er helt greit der. Faktisk så kommer vi nok til å reise tilbake dit, fordi det rett og slett er utrolig BARNE-vennlig der; d.v.s godt og behaglig klima, flotte strender osv. osv.

Selv om vi valgte å reise til Alvor, som er en relativt stille og rolig fiske-landsby, ville jeg muligens valgt en annen destinasjon hvis jeg skulle reist på en romantisk bryllupsreise. F.eks Italia!!!!

Skrevet

Jeg syntes det var helt ok.

Bodde i Albufeira, en uke i den gamle delen og en uke i den nye.

Veldig koselig i den gamle delen.

Helt vanlig "syden" i den nye delen.

Men vannet er kaldt, badet ikke en eneste gang da jeg var der ifjor.

Og et stort problem å få tatt ut penger i minibankene.

De blir tomme med en gang, og fylles ikke så ofte opp igjen.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale å dra til Lagos! Vi fartet rundt på algarvekysten for et par år siden. Dette synes jeg var den koseligste byen. Playa do Ana anbefales, nydelig strand i klippelandskap. Men, kaldt i vannet....

Skrevet

Kaldt i vannet og litt blandede erfaringer gjør at vi skal reise først til Danmark(Møn og København) og nord-Tyskland, deretter til London (i bryllup!), så+ flyr vi til Toscana. Vi skal bo i Cinque Terre, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...