bobbi Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Hva har dere andre tenkt å gjøre med brunfargen til bryllupsdagen? Er jo ikke sikkert at alle er så opptatt av det, og mange gifter seg jo på sommeren så det løser seg av seg selv.... Men jeg rekker ikke å opparbeide meg noen naturlig brunfarge ute i sola til min bryllupsdag, og jeg føler meg mest vel med bare skuldre når jeg er litt brun. Synes det ser litt "trøtt" ut med hvit(eller creme som den er i)kjole, og hvite skuldre.... Er vanligvis litt skeptisk til mye bruk av solarium, men foreløpig ser jeg for meg at det er det som blir løsningen...å ta endel sol i en periode før bryllupet - Hvis ingen av dere kloke kvinner har et lurt tips eller en god ide? Er ikke så inne på hva som fins av sånne produkter, har prøvd selvbruning både på salong til 1000 kr og hjemme til 100 kr med det samme stygge resultatet....ujevnt og skjoldete
lille-lure Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 kjøp maxosol i charlottenberg og ta to soltimer i uken
Gjest Eurodice Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Jeg har prøvd forskjellige selvbruningskremer med varierende resultat. De jeg synes er absolutt best, er Nutribronce fra L'Oreal(det er en bodylotion tilsatt selvbruner) og "Brun uten sol" fra Cosmica. Den siste finnes på apoteket. Til deg som skal være brud, ville jeg anbefale den første. Den er lettere å justere, i og med at den skal brukes over flere dager til du får den fargen du blir fornøyd med.
Fashionistaen Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg liker best å ta solarium jeg, siden fargen er "ekte" og man ikke blir skjoldete. Ellers har jeg prøvd spray tan i salong, men man blir ikke så brun av det. Hvordan hud har du forresten? Tror ikke det er så farlig å ta litt sol før brylupsdagen hvis du ikke er ginger eller lignende.
Athene Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Jeg gikk i solarium, også tok jeg en langweekend med mannen til Nice to ukers tid før bryllupet. Jeg har aldri brukt solarium hverken før eller senere, jeg er ikke noen stor tilhenger av å utsette seg for farlig stråling på den måten. Men noen besøk før bryllupet, en gang i livet, har nok ingenting å si hverken for rynker eller kreft.
Kontormus Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 All selvbruning smitter av mer eller mindre. Ikke bra for kjolen. Tror solarium eller natursol fungerer best. Sørg bare for å ikke få skille rundt armhulene eller etter bikistropper. Og så trenger man ikke være svart. Det holder med litt glød i huden.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Selvbruning blir sjelden pent synes jeg, folk kan si hva de vil om temaet, men jeg har aldri blitt fornøyd så jeg har gitt det opp Hvis du ønsker litt farge ville jeg begynt gradvis med å ta litt solarium for å bygge opp pigmentene. Bare ikke ligg for lenge om gangen, og ikke ta intens grilling uken før bryllupet. Kjipt om noe skulle skje, og du ender opp som hummerrød på den store dagen (da er det bedre å være bleik). Kan jo bruke en body lotion med litt skimmer i slik at du får litt glød også. Lykke til
FruN Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Jeg har og fargeproblem ift bryllupet.. Jeg har veldig lys hud, mange føflekker og får omtrent ingen annen farge enn lyserød. Så solarium er et nei. Selvbruning har jeg ikke kjempeerfaring med, men har tatt spraytan en gang. Aldri igjen. Det smittet av på alt, og holdt seg knapt en dag.. Selvbruningslotion KAN funke, men da ser jeg omtrent gul ut Så jeg får nok heller være bleik
bobbi Skrevet 21. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2011 Takk for nyttige tips Har en helt vanlig hud, som er ganske lys, men blir jo brun da, det tar bare litt tid Tror nok det høres ut som solarium over tid er den beste løsningen, da ser det jo mest naturlig ut
kaprifolen Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Husk at om du blir brun brud midtvinters, bør gommen ta litt sol også! Fotografen min som tipset om de, de må visst fikse på maaaaange par hvor han ser direkte sjukbleik ut ved side av bruden! 2
bobbi Skrevet 23. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2011 Husk at om du blir brun brud midtvinters, bør gommen ta litt sol også! Fotografen min som tipset om de, de må visst fikse på maaaaange par hvor han ser direkte sjukbleik ut ved side av bruden! Det har du rett i, det hadde jeg glemt - men når du sier det har jeg sett flere bryllups bilder hvor jeg har tenkt for meg selv at farge forskjellen på huden til parene ikke er særlig pent på bilder Takk for at du minnet meg på det , forloveden har motsatt hudtype enn hva jeg har da, 20 min i en solseng, så har nok han den samme fargen jeg bruker 3 måneder på å få
fridr Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Jeg har så lys hud at jeg blir ikke brun uansett hva jeg gjør... Så det får bare være Opp igjennom årene har jeg lagt merke til at det er alle andre enn meg selv som bryr meg om hvilken farge jeg har på huden... Merkelige saker.
bobbi Skrevet 24. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2011 Jeg har så lys hud at jeg blir ikke brun uansett hva jeg gjør... Så det får bare være Opp igjennom årene har jeg lagt merke til at det er alle andre enn meg selv som bryr meg om hvilken farge jeg har på huden... Merkelige saker. Det er merkelig ja, hva har folk med din hudfarge å gjøre egentlig? Ville bare si at når jeg startet tråden og sa at det så trøtt ut med hvite skuldre og hvit kjole, så snakket jeg ifht til meg selv, og hva jeg synes jeg kler og ikke kler. Jeg synes ikke det er et "must" at alle bruder er solbrune ( er virkelig ikke så overfladisk heldigvis).... Ville bare si det, så du ikke tror at jeg mente generelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå