Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja lett å si, vanskelig og gjennomføre! For jeg vil på den ene siden la han bestemme tempoet, samtidig som jeg vil at han skal vite hvor jeg står, vil han skal føle seg trygg på meg! Den balansegangen er ikke bare lett ser du! Når jeg tenker på ham 24 timer i døgnet, og så skal jeg liksom ikke la han føle seg presset på den ene siden, samtidig som jeg vil vise at jeg er interesert på den andre siden.......

Føler ting utvikler seg i en positiv retning, men er LIVREDD for å gi for mye av meg selv nå, er så redd for å bli SÅRET. Er liksom lettere å sette en sluttstrek før det går for langt...... men så vil jeg jo så INDERLIG at det skal bli noe mer.........

Noen med erfaring fra menn som i utgangspunktet var redd for å binde seg????

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hvordan gjør man det? La være å ta kontakt og late som man ikke er interesert? Virke likegyldig?

Jeg legger ikke press på ham, lar faktisk han styre utviklingen. Men jeg må nesten beskytte meg selv tross alt, jeg holder på og få følelser for ham og orker ikke holde på slik i lengden, dessverre kan jeg nesten si.

Kanskje er jeg svak eller har liten viljestyrke som ikke klarer det, men det er hvertfall MEG!

Gi gjerne noen tips på hva dere mener med "roe deg ned litt", og ikke bare si det for å si det. For jeg VIL jo virkelig ha denne mannen!!!:)

Takker for alle svar jeg har fått!:)

Jenta27

Gjest Anonymous
Skrevet

Du höres ut som meg i begynnelsen av mitt forhold! Fölelsene ble saa sterke etterhvert, og DET gjör jo et menneske veldig saarbart. Fallhöyden blir stor. Jeg var saa redd for aa miste ham og fölte meg aldeles hysterisk. Hadde mest lyst til aa "riste" en garanti ut av han: "ER du sikker??". Og dette hysteriet skremte meg selvsagt enda mer - noe saa sterkt visste jeg ikke aa takle. Jeg fant ut at for min egen skyld ble jeg nödt til aa slappe av - hvis ikke ville jeg miste vettet (og muligens han). Saa - jeg tvang meg til aa vaere rolig, og bare vaere der for han. Samtidig tvang jeg meg til aa konsentrere meg paa andre omraader i livet, og fikk hjelp i saa maate fra jobben som kom trekkende med nye prosjekter. Paa den maaten opplevde jeg at flisa ble snudd litt! Jeg merket at han virkelig ville ha meg.

Vel - det var meg og mitt. Haaper det gir deg noen tips. Husk at noen ganger maa man bare ta tiden til hjelp, saa löser flokene seg av seg selv. Viel Glück!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk takk gjest for oppmuntrende ord!:)

Men vil det å ta det med ro si at jeg ikke skal si ja de gangene han spør om vi skal finne på noe? Vil det si at jeg ikke skal invitere ham med på noe? Er nemlig redd for at han skal tro at jeg ikke er så interesert, for jeg tror at han må føle seg trygg på en person før han tør å satse.....

Og hvorfor skal jeg si nei til å finne på ting med ham når jeg vil? Skal sies at vi ikke treffer hverandre så altfor ofte (ifølge meg selv da!;)) Treffes 2 ganger i uken eller noe sånt. Og jeg driver med mitt de andre dagene. Så han vet jeg er opptatt flere dager i uken. Prøver å ha mitt liv uten han og....

Gjest Anonymous
Skrevet

BRA. Fortsett med dine aktiviteter - det hjelper deg til at tankene ikke bare dreier seg om han. (vet ikke - mulig du befinner deg paa et annet stadium. Slik var det iallefall for meg).

Naar det er sagt: JEG er ingen tilhenger av aa spille skuespill. Det hörer til i tenaarene. Hvis du vil vaere med paa det han foreslaar - si ja. Nyt öyeblikkene dere er sammen - og ikke tenk paa morgendagen. Se paa degselv först og fremst som en VENN for han, og la han föle at han kan regne med deg.

Mulig dette höres ut som en kjempeklisjé....haaper ikke. Önsker deg lykke til

Skrevet

Hei :D

Forstår deg kjempegodt!

Før jeg sier noe mer; hvilket stjernetegn er han født i? Og du?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er fisk og han er tyr........ Bra eller dumt?

Jeg er så rastløs nå, har ikke hørt fra ham siden mandag....... Vet han har mye å gjøre, han er forlover for en kompis som skal gifte seg på lørdag..... Jeg har klart å ikke sende mld til ham siden mandag, men har VEEEELDIG lyst å sende en i dag bare for å høre at det står bra til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fisk og tyr funker bra :)

Tyren er ofte redd forandring, og det kan jo forklare hans usikkerhet for å binde seg. De liker alt som er velkjent, det gir dem trygghet. Dette gjelder både følelsesmessig og materielt. Det kan resultere i at de står og stanger i rutiner, selv om de synes det er vanskelig å komme ut av uføret. Men har du dem først, er de lojale, hengivne og trofaste partnere:)

MERK: Man trenger ikke å spille eller late som du er uoppnåelig, man må ganske enkelt bevise at man fortjener tyrens kjærlighet, og at man ikke kommer til å skuffe dem :)

Som fisk er du veldig følsom, og dette kan selvfølgelig føre til noen problemer, men ikke nødvendigvis noe av betydning.

Litt astrologi på morningen! :D

Håper det kan hjelpe litt?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har klart å ikke sende mld til ham siden mandag' date=' men har VEEEELDIG lyst å sende en i dag bare for å høre at det står bra til![/quote']

Så gjør det :wink:

Skrevet

Tihi... glemte visst å logge meg inn! :Gjesp: De to over var fra meg :vinke:

Gjest Anonymous
Skrevet

£liza: hva ville du sagt om Löve (ascendent Tvilling) og Kreps (ascendent aner ikke. f.23.06)

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det er ikke masete det da? Det er den derre "vær kostbar" greien og "ta det med ro" tingen jeg ikke helt klarer. Det er liksom ikke meg......

Men prøver litt nå da, siden jeg ikke har sendt mld til ham siden mandag morgen.... men er bare så redd han skal tro jeg er uintresert...... for det er jeg jo ABSOLUTT ikke!!!!!

Men så har jeg lyst at han skal skrive mld til meg først.... også vil jeg ikke være klengete på noen måter...

Men siden han ikke har tatt kontakt med meg siden mandag, er det et dårlig tegn???? Eller bare mine tanker som stresser meg? Altså at det er jeg som er utålmodig????

Uff er litt slitsomt dette, kanskje jeg bare skal være meg selv og ikke stresse med å late som jeg er kostbar når jeg egentlig ikke er det! Jeg trenger jo ikke akkurat skrive "jeg savner deg" mld, men bare si hei jeg har det bra, og høre hvordan han har det........

Eliza noen råd???

Jenta27

Skrevet

Synes egentlig du ga deg selv noen tips der! Vær deg selv, tyren lar seg ikke skremme så lett :blunke:

Vær trygg på deg selv, da gir du han trygghet og det vil han ha! Det er forskjell på å være kostbar og å ta det med ro vettu:)

Som du selv sier; du behøver ikke å skrive en "jeg savner deg sånn-mld". Hvis han har mye å gjøre er det sikkert derfor du ikke har hørt no fra han. Han blir sikkert glad for å høre fra deg :P

:D

Gjest Anonymous
Skrevet

HURRAAAAAAA :lol:

Fikk nettopp mld fra ham nå!!!!! Og en koselig en!!!!

Sa han hadde tenkt på meg i dag! :P

Ble SÅÅÅÅÅÅ glad nå!!!!!:)

Jenta27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...