Gå til innhold

1 uke over IKM, merkelig magefølelse og vond rygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og samboeren min er førstegangsprøvere. Vanligvis har jeg sykluser som ligger rundt 32 dager, nå er jeg altså 1 uke over IKM. Jeg sluttet på pillen i juni. Jeg vet godt at en grunn til at mensen ikke har kommet er at jeg håper den ikke kommer (merkelig hvordan hodet kan tulle med en), men jeg har de siste ukene hatt noen merkelige følelser i kroppen som jeg ikke har hatt før.

-Murringer i magen, nesten litt sånn at det gjør vondt.

-Veldig vondt i korsryggen

-Veldig ømme brystvorter

-Tisser sikkert 30 ganger om dagen

-Har merket litt kvalme, men dette kan være fordi jeg går å tenker på det så mye

-Sover mye

-Svetter mer enn normalt

Når jeg leser dette selv ser jeg jo at nesten alt er symptomer på graviditet, men jeg har allerede tatt 2 tester, og begge var negative! :kjefte:

Er det noen som har opplevd noe lignende, som til slutt har fått positiv beskjed? Tenker å gå til legen å ta blodprøver på mandag, hvis det ikke har skjedd noe før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du er gravid og har såpass med symptomer hadde du nok testet positivt. Det at det ikke slår ut i urinen tidlig som følge av hypereffektive nyrer er ekstremt skjeldent, kun noen promille kan oppleve dette. Ta en blodprøve, så er du på den sikre siden.

Når du nylig har sluttet på pillen kan du ikke snakke om regelmessige sykluser. Etter pilleslutt kan kroppen finne på å klusse til syklusene i opp til et år, det kan skje selv etter et-par regelmessige sykluser.

Skrevet

Håper du er gravid, har hørt om andre som også har gått lenge over tiden uten at testen slår positivt ut.

Lykke til, så får du oppdatere oss her hvordan det går :)

Skrevet

Fikk mensen i dag! :snurt:

Men har nå investert i CB fertilitetsmonitor, så bedre lykke neste gang! :)

Takk for gode ønsker! :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...