Gå til innhold

Sinnasnekkeren på Tvnorge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som er sjokkerte etter å ha sett gårsdagens episode???

LATSKAP, spør du meg....

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Rett og slett dritflaut!! Når ei voksen dame som har satt tre unger til verden, må få "i oppgave" av en snekker å gå og gjøre reint dassen sin... :riste: ! Jeg hadde dødd av skam!!

• Liker 3
Skrevet

Er det andre enn meg som er sjokkerte etter å ha sett gårsdagens episode???

LATSKAP, spør du meg....

Ja, fyttigrisen. Jeg blir helt kvalm av slike mennesker jeg.

Huset/eindommen så ut som en dass. Senga så ut som to griser hadde ligget i. Dusjen, do, og badet generellt var helt for jævlig..

Unskyld meg, men slike mennesker fortjener ikke hjelp spør du meg.. :sjenert: Men de var godt de gjorde det for ungenes skyld.

Lurer på hvor lenge de klarer å holde orden i det huset.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, kanskje Otto skulle gjøre som Hellstrøm? Komme tilbake om noen uker? :gjeiper:

Endret av sister
  • Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje Otto skulle gjøre som Hellstrøm? Komme tilbake om noen uker? :gjeiper:

Haha, jaa! Det hadde vært noe!

Skrevet

Dette fikk jeg lyst å se! Vet dere om det går i reprise?

Skrevet

Dette fikk jeg lyst å se! Vet dere om det går i reprise?

Lørdag kl 18

Skrevet

Snekker'n må lære seg å være sint på en troverdig måte, det blir litt sånn "nei nå skal jeg bli sint". Hele konseptet er bygget på å plukke frem de mest uhygeniske udugelige par som han skal kjefte på, så om han skal fortsette med å være sint så må han ta seg en prat med Helstrøm for dette var ikke overbevisende.

Skrevet

Det var ihvertfall skremmende og se at voksne folk klarer å bo i all den dritten. Merkelig at de tør vise fram noe sånt på TV.

Hvordan kan folk bo i noe sånt? Og ikke re opp sengen engang når TV kommer for å filme, ikke sengtøy, el .. det virket skikkelig bedritent overalt ... Var det bare for å gjøre det ekstra gale?

Skrevet

Det var ihvertfall skremmende og se at voksne folk klarer å bo i all den dritten. Merkelig at de tør vise fram noe sånt på TV.

Hvordan kan folk bo i noe sånt? Og ikke re opp sengen engang når TV kommer for å filme, ikke sengtøy, el .. det virket skikkelig bedritent overalt ... Var det bare for å gjøre det ekstra gale?

Utrolig hva folk gjør for penger og her tror jeg produksjonen dekker alle utgifter, nesten så jeg tror at det med dassen var bestemt på forhånd.

Skrevet

Ja, fyttigrisen. Jeg blir helt kvalm av slike mennesker jeg.

Huset/eindommen så ut som en dass. Senga så ut som to griser hadde ligget i. Dusjen, do, og badet generellt var helt for jævlig..

Unskyld meg, men slike mennesker fortjener ikke hjelp spør du meg.. :sjenert: Men de var godt de gjorde det for ungenes skyld.

Lurer på hvor lenge de klarer å holde orden i det huset.

Hvem mener du fortjener hjelp, da? De som ikke trenger det?

Skrevet

tenk at hun skulle ta hevn fra da mannen var hjemme og var lat! jeg var stum!

• Liker 1
Skrevet

Snekker'n må lære seg å være sint på en troverdig måte, det blir litt sånn "nei nå skal jeg bli sint". Hele konseptet er bygget på å plukke frem de mest uhygeniske udugelige par som han skal kjefte på, så om han skal fortsette med å være sint så må han ta seg en prat med Helstrøm for dette var ikke overbevisende.

De legger jo ikke skjul på at han ikke er "troverdig" sint heller, da. Det er vel litt av gimmicken. I reklamene for programmet driver de og gjør flere opptak, der han liksom skal prøve å være sinna men får det ikke til :fnise:

Hellstrøm, overbevisende? :hoho: Pøh. Elendig skuespill.

Skrevet

tenk at hun skulle ta hevn fra da mannen var hjemme og var lat! jeg var stum!

Det var det verste med hele greia. Snakk om å gi blaffen i barna.

Skrevet

jeg ble flau på hennes vegne. Tenk å være så egoistisk å faktisk glemme barna opp i det hele og ta hevn fordi han du bor med ikke vasket eller ryddet slik du ville!

Skrevet

De legger jo ikke skjul på at han ikke er "troverdig" sint heller, da. Det er vel litt av gimmicken. I reklamene for programmet driver de og gjør flere opptak, der han liksom skal prøve å være sinna men får det ikke til :fnise:

Hellstrøm, overbevisende? :hoho: Pøh. Elendig skuespill.

hehe Gimmick? Sinnasnekker'n er jo like overbevisende som Byggmester Bob når han skal kjefte, og det hele topper det seg med en overivrig Dr Phil som skal løse samlivsproblemer ved å fortelle dem hvor dumme dem er som oppfører seg sånn ovenfor barna. Men du har rett i at det er komisk men komisk på Otto's bekostning.

Skrevet

Dette er en så sinnsyk dårlig kopi på "Arga Snickaren", som faktisk er et veldig bra program. Jeg blir så flau av å se på det her, at jeg klarer rett og slett ikke.

Skrevet

Utrolig hva folk gjør for penger og her tror jeg produksjonen dekker alle utgifter, nesten så jeg tror at det med dassen var bestemt på forhånd.

De hadde sikkert fått beskjed om at det skulle se helt jævlig ut på forhånd. Men jeg skjønner ikke at folk vil fremstilles sånn! :sjokk:

Skrevet (endret)

De hadde sikkert fått beskjed om at det skulle se helt jævlig ut på forhånd. Men jeg skjønner ikke at folk vil fremstilles sånn! :sjokk:

Er helt enig.

Endret av baltazar
Skrevet

Har lurt på om de gjør det helt ekstremt før sinna snekkeren kommer bare for å få TV underholdning?

Den siste episoden jeg så var så galt at det var rett og slett overdrevent selv om for alt jeg vet så er det nok folk som er nesten sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...