Gå til innhold

Uspesifisert charterferie for familie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har reist med en familie (4 stk eller mer) på uspesifisert chartertur? Hvordan gikk det? Fortell!

Det er jo overkommelige priser, men er litt engstelig for å havne på hotell og plasser som er lite familievennlige og ligger utenfor allfarvei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en viss risiko for å havne utenfor allfarvei når man kjøper uspesifisert. Eller man kan ha skikkelig flaks og havne på et supersted og spare tusenvis av kroner.

Jeg tenker at man kan ta sjansen på å reise uspesifisert hvis man har råd til å legge noen ekstra kroner i å kjøpe seg opp i hotellstandard dersom man havner på et helt fryktelig sted.

Hvis man ikke har mulighet til å gjøre det, ville jeg ikke tatt sjansen på å gjøre det med barn på slep. Da ville jeg heller ventet litt med å reise slik at jeg fikk spart opp nok til å bestille et barnevennlig hotell.

Skrevet

Takk for svar, Pøbelsara. Flere som har noen meninger/erfaringer om dette?

Skrevet

Det jeg har gjort når jeg har kjøpt uspesifisert tur, er at jeg har haket av for Basseng. På Solfaktor kan man ihvertfall gjøre dette. Da havner man ikke på de dårligste hotellene.

Skrevet

Jeg har hørt at de tar hensyn til familer og plasserer dem på familievennlige områder mens de plasserer f.eks 4 ungdommer på et partysted.

Skrevet

Så kjekt å få vite. Tusen takk. Kanskje jeg skal tørre å prøve dette og dermed spare en god del tusenlapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...