AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Vi er på jakt etter hus. Og hvert eneste hus jeg ser på har liksom en feil. Det er første hus kjøp, men jeg vet hva jeg vil ha. Kanskje er det sært å tenke at alt skal være perfekt, men jeg har forestilt meg huset mitt, hvordan jeg vil ha det og hva jeg mener er lurt og praktisk. Vi trenger mange soverom, jeg vil ikke ha et kjøkken som er svart som natten, vil ha badekar (dette kan jo pusses opp selvfølgelig). Jeg ser at det å finne "drømmehuset" ikke blir så lett, og ikke billig heller for den saks skyld. Derfor undres jeg over det å bygge! Men det koster også med tomt og det koster generelt i huet og rævva. Noen her som har erfaring med å bygge hus? Det er innerst inne det jeg har lyst til, men da er jo sjansen stor for at det vil ta en stund før vi får flyttet, og det vil muligens bli dyrere enn å kjøpe? Prislisten vår ligger kanskje rundt 3 mill., +/- 1 mill. fra eller til. Takk for innspill!
Humbug? Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Foreslår at du kikker litt på forumet Byggebolig.no. Der er det mange som har erfaring fra husbygging og oversikt over kostnader!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå