Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #1 Del Skrevet 2. desember 2003 Noen som vet om det finnes en egen bok for toastmastere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Vet ikke om noen bok, men det er mange bra linker til tips og råd. Lurer på om det var på www.brollopsguiden.se at jeg fant en veldig bra artikkel. Ellers hvis du søker rundt på nettet så finner du nok mye. Både om toastmasterrollen generelt, og om å være toastmaster i bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Det eneste jeg fant var en engelsk bok som heter TOASTMASTER'S INTERNATIONAL GUIDE TO SUCCESSFUL SPEAKING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #4 Del Skrevet 2. desember 2003 Eller så er kanskje denne et alternativ. "Boken inneholder sitater som passer ved selskapelige anledninger. Den er inndelt i temaer som kvinnen, mannen, livsvisdom, mat og drikke mm. Anbefales!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #5 Del Skrevet 2. desember 2003 Eller denne. "Her får leserne gode råd om hvordan en skal forberede og holde en god og fengende tale, enten man skal ta ordet i et bryllup eller jubileum, ønske velkommen til bords, være toastmaster eller holde takk-for-maten-talen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #6 Del Skrevet 2. desember 2003 Tenkte jeg skulle gi toastmasteren vår en bok i julegave... Flere tips mottas m takk! :D Så langt, takk til LD og frosken for iherdig innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. desember 2003 #7 Del Skrevet 2. desember 2003 Den nederste boken på denne siden kunne kanskje være en ide'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå