Gå til innhold

Hva drikker dere til maten?

Anbefalte innlegg

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Skal innrømme med EN gang at jeg drikker altfor, altfor mye brus! At det er Pepsi Max er ingen unnskyldning, men jeg får i alle fall ikke i meg sukkeret (griper etter halmstrå her :oops: )

Drikker som regel Fun light til 'ordentlig' middag (dvs kjøttkaker, lapskaus, suppe, pannekaker - altså tradisjonell middagsmat) -i mine gode perioder vann med isbiter og sitron. Brus til annen hverdagsmiddag som wok, pasta, lasagne osv osv... I helgene er det enten brus, øl eller vin...

Til brødmat drikker jeg melk, te, juice.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker vann nesten alltid jeg - både til frokost, lunsj og middag. I helgene drikker jeg noen ganger vin eller øl til middag.

Skrevet

Vi har en regel vi kjører hardt på.

Alltid vann til maten.

Så kan vi heller ta et glass brus eller saft etterpå.

Som oftes fortsetter vi med vann. Jeg er heller ikke særlig glad i brus, og husker ikke sist jeg kjøpte brus.

I helgene drikker vi ofte vin eller øl til maten.

Skrevet

Stort sett drikker jeg vann til midag til frokost blir det et glass melk å mye kaffe . Brus er jeg ikke noe glad i .

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Blir flau jeg assa! :oops:

Jeg har i alle fall ikke barn enda så det er bare meg selv jeg bederver..... :wink:

Skrevet

Juice til frokost, vann til middag, te på kvelden.

Kanskje brus eller øl/ vin i helgene.

Skrevet

Jeg drikker alltid vann til maten, syntes det er det eneste som er godt. Er superglad i tab x-tra, men syntes ikke det er så gdt til maten.

Skrevet

Jeg skal komme med samme innrømmelse: ALFOR mye brus.

Har prøvd å gå over til saft nå da.

Skrevet

Vann til hverdagsmiddag, juice til brødmat. Rødvin til finere middager og ost. Stort sett Cola Light til alt annet.

Skrevet

Vann!

Øl eller vin til kos fredag og/eller lørdag.

Drikker ikke brus i det hele tatt

Skrevet

Drikker mye rart, men ALDRI brus og nesten aldri melk. Til frokost te eller kaffe + juice, til hverdagsmiddager drikker vi Farris. I helgene drikker vi gjerne vin eller øl og akevitt, alt ettersom-----

Jenta vår på 13 drikker heller ikke brus. Tidligere fikk hun det kun i helgene, men nå har hun gått over til iste. Hun drikker ellers vanlig te og juice til frokost. Hun har aldri vært noe glad i melk, men drikker litt sjokolademelk el kakao en sjelden gang. Kalk får hun via yoghurt, ost, melk i teen og litt iskrem.

Skrevet

Hverdager - vann, vann og vann.. *FLINK*

Fredager kjøper jeg 1,5l brus.. og drikker til maten i helga..

Så. I helgene drikker jeg brus, vann og vin til maten! :)

jordbær - tidligere brusoholiker! :oops:

Skrevet

Vann til middag, te el. juice til frokost. Vann som tørstedrikke i løpet av dagen.

I helgene blir det vin eller øl, og av og til brus. Eller vi drikker vann da også, kommer an på hva vi har lyst på.

Skrevet

Før drakk jeg nesten alltid melk til alt t.o.m. middag. Drikker fortsatt melk til pølser og frokost, ellers går det i vann og saft. Drikker mest brus når jeg spiser hos svigers.

Skrevet

Må nok innrømme jeg også at jeg drikker alt for mye brus. Det er godt. Passer til det meste. Men jeg drikker også mye melk og saft. Vann smaker tamt.

Skrevet

Vi drikker for mye brus, men vi drikker også kun Pepsi Max. Det er iallfall bedre enn vanlig brus.

Til frokost drikker vi melk eller te.

Til middag drikekr vi vann vis vi har potetmiddager. Ved litt mer usunne middager drikker vi oftest brus, da det er mye bedre ved siden av...

Skrevet

Ligth brus gjør at du spiser mer en du ellers ville gjort lærte jeg engang.. For kroppen tror den får sukker gjennom brusen og når den ikke gjør et lager den en slags extra sult slik at du da trapper i deg mere mat! Så drikk vann til mat og brus etterpå!

Gjest gurimalla
Skrevet

Liker ikke brus til mat - drikker heller ikke saft til maten.

På hverdager drikker jeg mest vann eller farris til maten. Jeg er glad i øl og drikker gjerne øl til maten, kan også drikke lettøl eller alkoholfritt øl. I helgene blir det ofte vin.

Skrevet

altfor mye brus (mozell light) :roll: er veldig glad i is-te også til maten og ellers, prøver å drikke mer vann.. men jeg er ikke så veeeeldig flink, nei :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...