Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Noen som så Homsepatruljen i går og la merke til genseren oppussingsobjektet hadde på seg på daten? En slik en hadde vært perfekt til kjæresten min til jul, og i den forbindelse lurer jeg på om noen av dere har sett noe lignende noe sted her i Oslo.

Genseren var beige og veldig casual i stilen, løs, men ikke bomsete snittet og så ut til å være i en deilig myk, relativt tynn kvalitet. Den i programmet hadde en liten v-hals, men rund hals går like bra.

Noen som har tips om hvor jeg bør begynne å lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, men jeg elsket den genseren jeg også!! :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Lette gjennom bildene fra den aktuelle episoden på websiden tidligere i dag, men fant ikke noe bra bilde som viste genseren der. Vel, da blir det vel en lang, hvileløs ferd i Bogstadveien bare avbrutt av en kaffekopp her og en liten matbit og et vinglass der... stakkar meg! :briller:

Skrevet
Lette gjennom bildene fra den aktuelle episoden på websiden tidligere i dag' date=' men fant ikke noe bra bilde som viste genseren der. Vel, da blir det vel en lang, hvileløs ferd i Bogstadveien bare avbrutt av en kaffekopp her og en liten matbit og et vinglass der... stakkar meg! :briller:[/quote']

Jeg er med deg i tankene som trøst og mental støtte...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Jeg er med deg i tankene som trøst og mental støtte...

Regnet nesten med det! :wink: Det ble noen hektisk timer ut og inn av butikker og prøverom sammen med ei venninne, med påfølgende mat og vin på et dertil egnet sted. Det ble genser på han - ikke lik den fra Homsepatruljen, men i samme avslappa stilen som jeg vet han liker. Håper bare den passer.

Og ja, så ble det et par skjørt, en topp og noe slikt på meg også... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...