Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Det var knall. Synd det aldrig blir noen radio-guru av meg. Der forsvant virkelig sjangsen til å bli den nye Christoffer Schaug.
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Du må da fortelle hva du sa og i hvilken forbindelse du ble intervjuet? :blunke:
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Jeg holdt forspiel for ett par lørdager siden, og jeg presterte faktisk å kuppe gjestene fra forspillet hos Bjørnar Nabo også. D var tilsammen 20 stk i min 15 kvm stue...... (Jeg er legendarisk mht å holde gode fester) Deriblandt kom ifra Bjørnar Marianne som ble så fascinert av min personlighet at hun ville ha meg m i radioprogrammet sitt. så hun ringte meg opp forige tirsdag og lurte på om ikke jeg kunne stille opp, jeg lurte først fælt påhvem d var og hva d var jeg egentlig hadde prestert å snakke om lørdagen i forveien; men trøstet meg m d at jeg kunne umulig ha nådd tabbekvoten ifra 90-åra... Så jeg takket ja. Jeg snakket om sosiologi, politikk, hageplanter som har d m å dø og om verdens største okse. Ellers den sedvanlige praten om puling & alkohol. Jeg ble Sexy Sadie for å si d sånn....
Gundel Gaukeley Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Jippi, vi har en kjendis her!! Skulle gjerne ha hørt det intervjuet......
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Tror ikke d er lov til å legge ut lydsnutter her 7. Hvis ikke skulle jeg da ha fått Marianne til å lagt d ut. Iallfall deler av dette programmet.....
Nelle Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Så kult Sadie!! Hvem er Marianne? Hvilke kanal var det på? Nelle
Gundel Gaukeley Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 Tror ikke d er lov til å legge ut lydsnutter her 7. Hvis ikke skulle jeg da ha fått Marianne til å lagt d ut. Iallfall deler av dette programmet..... Tror du ikke vi kunne fått en aldri så liten dispensasjon da????