Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #1 Del Skrevet 21. september 2011 Kanskje, kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. september 2011 #2 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Åh! Hvordan får man til det? Vanlig kode, kanskje...? vedder på at det ikke funker Uff da. Ser ut til at jeg skylder meg selv litt penger nå Endret 21. september 2011 av Antlers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #3 Del Skrevet 21. september 2011 Du kan godt gi dem til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. september 2011 #4 Del Skrevet 21. september 2011 Du kan godt gi dem til meg! Ville du ikke heller hatt litt kattemynte? Eller kanskje en liten mus å leke med? Ja, jeg er overtrøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #5 Del Skrevet 21. september 2011 Musen sover så Katten danser på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. september 2011 #6 Del Skrevet 21. september 2011 Musen sover så Katten danser på bordet. Danser? Nei, det tror jeg ikke noe på. Jeg ville egentlig veddet på at du leker helikopter, men jeg har allerede tapt et veddemål i dag, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #7 Del Skrevet 21. september 2011 Faen, er det du som ligger i buskene mine? Jeg har hatt nok stalkere i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. september 2011 #8 Del Skrevet 21. september 2011 Faen, er det du som ligger i buskene mine? Jeg har hatt nok stalkere i det siste! <--- Avslørt Det var faktisk madammen som tvang meg til det. Hun hadde visst lest noe her inne om at man ikke kan stole på mannfolk, men det ble litt vanskelig å holde øye med deg, mobilen, hva som foregår i dusjen, den spesifiserte telefonregninga, PC, post, daglige oppdateringer fra spåkone osv., så hun engasjerte litt flere folk. Nå vet du i alle fall at det ikke er noe skummelt som foregår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #9 Del Skrevet 21. september 2011 Sånn rent bortsett fra skumle damer i buskene med kikkert. Det er ganske kaldt ute, da. Kan sikkert fikse deg en kopp kakao. Og om du gidder å skyte ned den innbruddstyven, hadde jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. september 2011 #10 Del Skrevet 21. september 2011 Greit, jeg skal skyte tyven før jeg går av vakt - det er jo tross alt fort gjort, men kakaoen må jeg nesten ta litt utpå dagen igjen. Kjæresten mumler noe om kaldt-seng-alene-BRRRR. Pliktoppfyllende Antlers sier god natt (morgen?), og er tilbake på mannevakt rundt midnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #11 Del Skrevet 21. september 2011 Vi takker deg for nattens tjenester, og ser fram til å ha deg uthvilt på vakt igjen. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå