Gå til innhold

Hvor kjøper dere undertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Er så lei av H&M/Cubus undertøy...

Hvor kjøper dere fint undertøy? Til hverdags bruk.

Skrevet (endret)

Handler bh og noen truser hos Change, men må innrømme at jeg også liker bomullstrusene fra HM... :sjenert:

Det jeg liker med Change er at jeg får gode bh-som passer meg og gir riktig støtte. Som så mange andre gikk jeg med helt feil bh-størrelse, men det ble rettet opp og jeg gikk ned i omkrets og mye opp i cup-størrelse. Jeg synes også jeg får god service der og utvalget er ganske bra.

Et stort pluss er også prisene, som ikke er helt avskrekkende sammenlignet med en del andre spesialforretninger for undertøy.

Edit: la til andre avsnitt

Endret av Grønt blad
Skrevet

Skriver meg inn på denne og venter spent på tips. Jeg er også DRITTLEI hm.. :S

Ellers vet jeg at victoriassecret.com har mye fint, men koster jo flesk.. :S

Skrevet

Jeg er også fan av Change. Fordelen er at de finnes både i butikk og på nett :) Jeg dreit meg ut en gang da jeg skulle bestille på Vicorias Secret, jeg ville prøve meg på noen nye modeller. De passet meg ikke i det hele tatt, selv om størrelsen i og for seg var riktig. Om jeg vil teste ut andre modeller, kan jeg gå på Change, prøve og kjøpe, og deretter bestille på nett om jeg vil ha mer. Kvaliteten er ypperlig, og slettes ikke så dyrt.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

På min lokale VIP Clinique (rett nedi bakken for der jeg bor) :nigo:

Alle BH'er + matchende truser kjøpes der.

For å skryte litt; det er Marie Jo og PrimaDonna (vil ikke ha noe annet).

I tillegg til det så kjøper jeg gode hverdagstruser i bomull både fra Calida og Pierre Robert.

Det blir liksom i dyreste laget å holde seg med 5 - 7 truser av 350 - 400 kroner/stk typen til hver BH.... :daane:

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...