Alida Skrevet 12. desember 2003 #41 Del Skrevet 12. desember 2003 Gratulerer Tenker du er letta nå ! Hvoran fikk du ordnet det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. desember 2003 #42 Del Skrevet 12. desember 2003 Har ventet i fjorten dager på svar fra han som forrettet da lillesøsteren min døde. Jeg skulle ringe han i går, etter avtale, og da jeg ringte sa han at han trengte enda litt mer tid. Og da jeg ringte i dag sa ha JA !!!!! *svever på en sky* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 12. desember 2003 #43 Del Skrevet 12. desember 2003 Så godt at det ordnet seg, Tex! Og spesielt hyggelig at dere fikk en prest som dere kjenner litt til fra før. Han som skal vie oss er en god kamerat av oss begge fra før, og det synes vi er kjempehyggelig. Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. desember 2003 #44 Del Skrevet 12. desember 2003 Det hjalp å krysse fingrene for deg - gratulerer så mye med prest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. desember 2003 #45 Del Skrevet 12. desember 2003 Gratulerer! Så fint at det ordna seg. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. desember 2003 #46 Del Skrevet 12. desember 2003 Takk for hjelpen jenter!! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. desember 2003 #47 Del Skrevet 13. desember 2003 Endelig, Tex Nå kan nervene roe seg litt Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. desember 2003 #48 Del Skrevet 13. desember 2003 Tusen takk, Ja nå blir det en rolig og hyggelig jul.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. desember 2003 #49 Del Skrevet 14. desember 2003 Så bra at det ordna seg med prest for dere De der første hørtes ut som noen riktig særinger - bra det finnes noen som er villige til å hjelpe til. Men hva sier presten som hørere til kirken deres om dere kommer med en annen prest istedet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #50 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er jo de i Bekkelaget som har mast om at vi må skaffe prest selv, så de kan jo ikke klage når vi kommer trekkendes med en.... Har forøvrig tenkt å ringe de på mandag og oppgi vår prests navn slik at de ihvertfall har det hvis det skulle være noe.... Eneste som bekymrer meg nå er hva hvis han her blir syk.... En skal visst aldri få fred i sjela..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 14. desember 2003 #51 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er jo de i Bekkelaget som har mast om at vi må skaffe prest selv, så de kan jo ikke klage når vi kommer trekkendes med en.... Har forøvrig tenkt å ringe de på mandag og oppgi vår prests navn slik at de ihvertfall har det hvis det skulle være noe.... Eneste som bekymrer meg nå er hva hvis han her blir syk.... En skal visst aldri få fred i sjela..... Hvis presten er syk vil jeg regne med at prostiet tar oppgaven å finne vikar. Slik fungerer det her i alle fall. Presten "deres" har sannsynligvis også mange kontakter om noe slikt skulle skje. Slapp av Tex. Det går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #52 Del Skrevet 14. desember 2003 *prøver å slappe av* Puh, det er søren ikke lett :blunke: Men ok, jeg skal ta ditt ord på at det ordner seg. Kunne ikke fått bedre julegave enn en prest, eneste som mangler nå for at bryllupet skal bli perfekt er at Jan Werner, min helt og superstar kommer og synger i vielsen..... DET hadde vært konge det......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. desember 2003 #53 Del Skrevet 14. desember 2003 Da er det vel bare å begynne å spare da? Booket han ikke da du traff han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #54 Del Skrevet 14. desember 2003 Nei jeg var så opptatt med å kalle ham min gud...... :oops: Skal tro hvor mye han hadde kostet..... *lurer fælt på det egentlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå