Gå til innhold

Prest

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ventet i fjorten dager på svar fra han som forrettet da lillesøsteren min døde. Jeg skulle ringe han i går, etter avtale, og da jeg ringte sa han at han trengte enda litt mer tid. Og da jeg ringte i dag sa ha JA !!!!!

*svever på en sky*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ordnet seg, Tex! Og spesielt hyggelig at dere fikk en prest som dere kjenner litt til fra før. Han som skal vie oss er en god kamerat av oss begge fra før, og det synes vi er kjempehyggelig.

Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det ordna seg med prest for dere :hoppe:

De der første hørtes ut som noen riktig særinger - bra det finnes noen som er villige til å hjelpe til. Men hva sier presten som hørere til kirken deres om dere kommer med en annen prest istedet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de i Bekkelaget som har mast om at vi må skaffe prest selv, så de kan jo ikke klage når vi kommer trekkendes med en....

Har forøvrig tenkt å ringe de på mandag og oppgi vår prests navn slik at de ihvertfall har det hvis det skulle være noe....

Eneste som bekymrer meg nå er hva hvis han her blir syk....

En skal visst aldri få fred i sjela..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de i Bekkelaget som har mast om at vi må skaffe prest selv, så de kan jo ikke klage når vi kommer trekkendes med en....

Har forøvrig tenkt å ringe de på mandag og oppgi vår prests navn slik at de ihvertfall har det hvis det skulle være noe....

Eneste som bekymrer meg nå er hva hvis han her blir syk....

En skal visst aldri få fred i sjela..... :ler:

Hvis presten er syk vil jeg regne med at prostiet tar oppgaven å finne vikar. Slik fungerer det her i alle fall. Presten "deres" har sannsynligvis også mange kontakter om noe slikt skulle skje. Slapp av Tex. Det går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*prøver å slappe av*

Puh, det er søren ikke lett :blunke:

Men ok, jeg skal ta ditt ord på at det ordner seg. Kunne ikke fått bedre julegave enn en prest, eneste som mangler nå for at bryllupet skal bli perfekt er at Jan Werner, min helt og superstar kommer og synger i vielsen.....

DET hadde vært konge det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...